Evidence úkolů

Charakteristika

Jedná se o systém pro management úkolů - jejich evidenci, sledování a vyhodnocení  v rámci organizace libovolné velikosti. Je určen pro 32- a 64-bitové operační systémy Windows XP, Vista, 7, 8 a 10.

 

Základní vlastnosti

Aplikace řeší komplexní problematiku úkolů, a to od jejich zadání přes převzetí, zpracování a schválení až po finální dokončení.

Veškeré rozpracované úkoly jsou zobrazovány formou nastaviteného interaktivního kalendáře s možností několika pohledů (14denní, měsíční, roční) s členěním podle odborů nebo jednotlivých pracovníků. Samozřejmostí je tvorba standardních sestav, přehledů na zakázku a použití tabulkové a grafické analýzy dat.

Aplikace disponuje veškerými užitečnými vlastnostmi, na něž jsou uživatelé u našich produktů zvyklí a považují je za samozřejmé. Jedná se o síťovou verzi pro neomezený počet uživatelů, pracující v databázové architektuře Klient-Server a využívající osvědčený bezplatný databázový server FireBird.

K význačným vlastnostem produktu patří:

  • komplexní evidence uživatelů resp. zaměstnanců včetně údajů o nadřízeném pracovníkovi, kontaktních informací, fotografie
  • rychlé a efektivní zadání úkolu včetně všech důležitých údajů
  • možnost přidání neomezeného počtu příloh k úkolu v řadě formátů
  • automatická notifikace o zadání nového úkolu pro danou osobu s možností převzetí
  • volitelné informování o schválení nebo zamítnutí splněného úkolu emailem nebo SMS zprávou
  • zobrazení úkolů v grafických plánovacích kalendářích (volit lze ze tří typů - kalendář na 14 dnů dle odborů s možností prodloužení nebo zkrácení, měsíční kalendář a roční kalendář dle pracovníků)
  • volitelné nastavení upozornění nadřízených pracovníků na splněné úkoly ke schválení
  • možnost získání detailních informací o úkolu v plánovacím kalendáři, funkce pro hledání v kalendáři
  • funkce pro individuální nastavení barvy zobrazeného úkolu v kalendáři včetně automatického nastavení barvy pro určitý typ úkolu - uživatelsky definovatelné
  • automatický export otisku zvoleného kalendáře (grafický soubor) do vybrané FTP lokace při každém převzetí nového úkolu - např. na vybranou stránku Intranetu pro zajištění okamžitého přehledu o úkolech pro všechny zaměstnance
  • řada standardních sestav - přehledy úkolů s množstvím voleb, přehledy úkolu pro vybranou osobu
  • generátor sestav na zakázku pro účely vytváření uživatelských sestav
  • modul pro OLAP analýzu - velmi efektivní tabulkové a grafické přehledy z dat úkolů
  • jednoduchý a účinný systém řízení uživatelských účtů do aplikace
  • funkce pro import dat uživatelů (zaměstnanců) např. z Vašeho personálního nebo mzdového systému
  • uživatelské rozhraní ve stylu Microsoft Ribbon
  • uživatelské nastavení vzhledu kalendářů
  • sledování změn v záznamech úkolů

 

Cenové informace

 

Evidence úkolů médium cena Kč termín dodávky
Neomezená síťová multilicence CD ZDARMA ihned
Roční systémová podpora   VARIANTY  

Koupit Evidenci úkolů na 12 měsíců online (firmy, jednotlivci)

Koupit bankovním převodem

Ke všem zde uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši. Cena obsahuje i poštovné dle tarifů a médium CD. Zboží zasíláme na fakturu.

Použitý databázový server

Pro provoz tohoto systému je použit databázový server FireBird společnosti IBPhoenix. Software FireBird je neomezeně zdarma pro platformy Windows, Linux a Solaris. Je šířena v rámci tzv. GPL Licence. Databázový server si můžete stáhnout přímo z našich stránek, sekce Download.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android, BlackBerry a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.

Navštivte náš nový účet na síti Instagram, zaměřený zejména na mobilní aplikace, a staňte se našimi fanoušky.

Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

 Všichni registrovaní uživatelé mohou zadat technický nebo obchodní dotaz, námět na rozšíření produktu či jakýkoliv jiný vzkaz pomocí systému HelpDesk.

Kalendář akcí

Zpracování myslivecké statistiky za rok 2019 Praha, 21. února, 9.00-12.00 (12 míst volných)

Zpracování myslivecké statistiky za rok 2019 Brno, 28. února, 9.00-12.00 (15 míst volných)


Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android.

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu k GDPR či na jakékoliv jiné téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Evidence smluv a objednávek
7.1. - vydána verze 3.6.0.0

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
30.12. - vydána verze 2020.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
30.12. - vydána verze 2020.0.0.1

Update - Výherní hrací přístroje
30.12. - vydána verze 2.2.0.4

Update - Plán dovolených
30.12. - vydána verze 1.4.0.2

Update - Evidence přestupků samostatná
30.12. - vydána verze 11.2.0.14

Update - Evidence dopravních agend
30.12. - vydána verze 11.6.0.1

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
27.12. - vydána verze 9.1.0.7

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
27.12. - vydána verze 022

Nová verze - Evidence sociálních agend
19.12. - vydána verze 5.0.0.0

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
5.11. - vydána verze 11.6.0.0 

Nová verze - Evidence dopravních agend
5.11. - vydána verze 11.6.0.0

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
5.11. - vydána verze 118

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče taxislužby
5.11. - vydána verze 114

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
5.11. - vydána verze 012

Update - Evidence myslivosti
10.10. - vydána verze 7.12.0.4

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
8.10. - vydána verze 9.1.0.8

Update - Evidence kancelářských potřeb
24.7. - vydána verze 1.6.0.8

Update - Parkovací karty a automaty
12.7. - vydána verze 1.5.0.5

Update - Správa klíčového hospodářství
12.7. - vydána verze 1.4.0.9

Update - Plánování pracovních cest
11.7. - vydána verze 2.3.0.7

Nová verze - Plán dovolených
23.4. - vydána verze 1.4.0.0

Nová verze - Evidence myslivosti
9.3. - vydána verze 7.12.0.0