Evidence úkolů

Charakteristika

Jedná se o systém pro management úkolů - jejich evidenci, sledování a vyhodnocení  v rámci organizace libovolné velikosti. Je určen pro 32- a 64-bitové operační systémy Windows XP, Vista, 7, 8 a 10.

 

Základní vlastnosti

Aplikace řeší komplexní problematiku úkolů, a to od jejich zadání přes převzetí, zpracování a schválení až po finální dokončení.

Veškeré rozpracované úkoly jsou zobrazovány formou nastaviteného interaktivního kalendáře s možností několika pohledů (14denní, měsíční, roční) s členěním podle odborů nebo jednotlivých pracovníků. Samozřejmostí je tvorba standardních sestav, přehledů na zakázku a použití tabulkové a grafické analýzy dat.

Aplikace disponuje veškerými užitečnými vlastnostmi, na něž jsou uživatelé u našich produktů zvyklí a považují je za samozřejmé. Jedná se o síťovou verzi pro neomezený počet uživatelů, pracující v databázové architektuře Klient-Server a využívající osvědčený bezplatný databázový server FireBird.

K význačným vlastnostem produktu patří:

  • komplexní evidence uživatelů resp. zaměstnanců včetně údajů o nadřízeném pracovníkovi, kontaktních informací, fotografie
  • rychlé a efektivní zadání úkolu včetně všech důležitých údajů
  • možnost přidání neomezeného počtu příloh k úkolu v řadě formátů
  • automatická notifikace o zadání nového úkolu pro danou osobu s možností převzetí
  • volitelné informování o schválení nebo zamítnutí splněného úkolu emailem nebo SMS zprávou
  • zobrazení úkolů v grafických plánovacích kalendářích (volit lze ze tří typů - kalendář na 14 dnů dle odborů s možností prodloužení nebo zkrácení, měsíční kalendář a roční kalendář dle pracovníků)
  • volitelné nastavení upozornění nadřízených pracovníků na splněné úkoly ke schválení
  • možnost získání detailních informací o úkolu v plánovacím kalendáři, funkce pro hledání v kalendáři
  • funkce pro individuální nastavení barvy zobrazeného úkolu v kalendáři včetně automatického nastavení barvy pro určitý typ úkolu - uživatelsky definovatelné
  • automatický export otisku zvoleného kalendáře (grafický soubor) do vybrané FTP lokace při každém převzetí nového úkolu - např. na vybranou stránku Intranetu pro zajištění okamžitého přehledu o úkolech pro všechny zaměstnance
  • řada standardních sestav - přehledy úkolů s množstvím voleb, přehledy úkolu pro vybranou osobu
  • generátor sestav na zakázku pro účely vytváření uživatelských sestav
  • modul pro OLAP analýzu - velmi efektivní tabulkové a grafické přehledy z dat úkolů
  • jednoduchý a účinný systém řízení uživatelských účtů do aplikace
  • funkce pro import dat uživatelů (zaměstnanců) např. z Vašeho personálního nebo mzdového systému
  • uživatelské rozhraní ve stylu Microsoft Ribbon
  • uživatelské nastavení vzhledu kalendářů
  • sledování změn v záznamech úkolů

 

Cenové informace

 

Evidence úkolů médium cena Kč termín dodávky
Neomezená síťová multilicence CD ZDARMA ihned
Roční systémová podpora   VARIANTY  

Koupit Evidenci úkolů na 12 měsíců online (firmy, jednotlivci)

Koupit bankovním převodem

Ke všem zde uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši. Cena obsahuje i poštovné dle tarifů a médium CD. Zboží zasíláme na fakturu.

Použitý databázový server

Pro provoz tohoto systému je použit databázový server FireBird společnosti IBPhoenix. Software FireBird je neomezeně zdarma pro platformy Windows, Linux a Solaris. Je šířena v rámci tzv. GPL Licence. Databázový server si můžete stáhnout přímo z našich stránek, sekce Download.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

 Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015.

 

Všem myslivcům, lovcům a přátelům přírody nabízíme sadu mobilních aplikací, propojenou s mezinárodním portálem Trofeje - Vaši trofej můžete operativně ohodnotit a okamžitě se  pochlubit jejími výsledky a fotografiemi!

 

Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

 

 Všichni registrovaní uživatelé mohou zadat technický nebo obchodní dotaz, námět na rozšíření produktu či jakýkoliv jiný vzkaz pomocí systému HelpDesk.

Kalendář akcí

12.října, FireBird 3.0, Praha, 9.00-12.00 (8 míst volných)

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu k GDPR jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Evidence sociálních agend
17.9. - vydána veze 4.1.0.4

Update - Evidence přestupků samostatná
18.7. - vydána verze 11.2.0.5

Update - Evidence dopravních agend
18.7. - vydána verze 11.3.0.4

Update - Evidence myslivosti
29.6. - vydána verze 7.11.0.4

Update - Evidence smluv a objednávek
29.6. - vydána veze 3.5.0.4

Update - Elektronické testy OZ dopravců
28.6. - vydána veze 11.3.0.2

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
26.6. - vydána veze 9.1.0.2

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
26.6. - vydána veze 9.1.0.3

Update - Parkovací karty a automaty
24.5. - vydána veze 1.5.0.2

Update - Výherní hrací přístroje
24.5. - vydána veze 2.2.0.2

Nová verze - Parkovací karty a automaty
7.5. - vydána veze 1.5.0.0

Nová verze - Evidence přestupků samostatná
2.5. - vydána veze 11.2.0.0

Nová verze - Výherní hrací přístroje
1.5. - vydána veze 2.2.0.0

Nová verze - Evidence sociálních agend
1.5. - vydána veze 4.1.0.0

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
28.4. - vydána verze 11.3.0.0 

Nová verze - Evidence dopravních agend
28.4. - vydána verze 11.3.0.0

Nová verze - Myslivecké a rybářské průkazy
23.4. - vydána veze 9.1.0.0

Nová verze - Elektronické testy pro myslivecké stráže
23.4. - vydána veze 9.1.0.0

Update - Evidence smluv a objednávek
21.4.  - vydána veze 3.5.0.1

Nová verze - Evidence smluv a objednávek
18.4.  - vydána veze 3.5.0.0

Nová verze - Evidence myslivosti
8.3. - vydána verze 7.11.0.0

Nová verze - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
29.12. - vydána veze 2018.0.0.1

Nová verze - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
29.12. - vydána veze 2018.0.0.1

Update - Plán dovolených
29.12. - vydána veze 1.3.0.2

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
4.11. - vydána veze 010

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
4.11. - vydána veze 115

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče TAXI
4.11. - vydána veze 112

Update - PDFToolBox a PrintServer
23.8. - vydána veze 3.0.0.3

Nová verze - Plán dovolených
14.4. - vydána veze 1.3.0.0

Update - Plánování pracovních cest
26.1. - vydána veze 2.3.0.5 

Update - Evidence kancelářských potřeb
26.1. - vydána veze 1.6.0.5

Aktuality, technické informace

Miniaplikace na plochu

Pro uživatele Windows Vista a 7 nabízíme bezplatnou miniaplikaci na plochu, která zobrazuje nejčerstvější aktuality, týkající se našich produktů a služeb - zejména informace o nových verzích a updatech či pozvánky na školení, online kurzy nebo prezentace.

Miniaplikaci si můžete stáhnout zde, nainstalujete ji dvojklikem na stažený soubor.

 

Propojení našich aplikací se spisovými službami

Všechny naše klíčové produkty jsou nyní efektivně propojeny s nejčastěji používanými úřadovými informačními systémy, a to zejména ve vztahu k evidenci písemností, registrům a účetnictví. Podrobnosti o propojení včetně cen najdete v sekci Služby-propojení.

 

Rozšíření možností tematických školení

Náš propracovaný systém tematických školení rozšiřujeme o další novinku - videoukázky probíraných postupů, tzv. QuickExperience. Každý účastník školení tedy získá i USB náramek s ukázkami toho nejpodstatnějšího, co bylo na školení probíráno. Videoukázky lze spouštět zcela samostatně, jelikož jsou vybaveny vestavěným přehrávačem.

Malý příklad videoukázky