Časté dotazy
Když si aplikaci typu Testy pořídím, je opravdu zaručena doživotní aktualizace testových otázek?
Ano, samozřejmě. Vždy v okamžiku legislativních změn vydáváme aktualizaci tak, aby Vaše aplikace byla v souladu s aktuálními zákonnými normami.
Co když se stane, že si aplikaci pořídím a týden nato se mi pokazí mobilní telefon? Budu si muset aplikaci pro nový telefon zakoupit znovu?
V tomto případě nikoliv. Pro vážné situace typu zničení nebo ztráta telefonu uživatelům, kteří si v minulosti aplikaci zakoupili, garantujeme poskytnutí bezplatného registračního kódu pro jedno zařízení navíc. Nicméně dojde-li k popsané situaci opakovaně, budete si bohužel muset zakoupit novou licenci.
Jsem zvyklý/á na to, že mobilní aplikace jsou buď zdarma nebo za symbolický poplatek (třeba 1 euro). Proč jsou Vaše testy v ceně řádově stokorun?
Jak praví klasik, neexistuje nic jako oběd zdarma. Vývoj a aktualizace aplikací je náročnou činností, kterou je třeba podobně jakoukoliv další práci adekvátně ohodnotit. U testů se přidává jeden velmi důležitý faktor - aby měli klienti aplikace stále legislativně aktuální, musíme vynakládat nemalé částky na kontrolu a implementaci změn v zákonech a vyhláškách. Toto je klíčový moment, který ovlivňuje cenu aplikace.
Chtěl/a bych aplikaci používat na dvou zařízeních současně - např. na mobilu a tabletu. Poskytnete mi pro nákup druhé licence nějakou slevu?
Ano, jistě. U všech aplikací najdete variantu Koupit 2 licence plné verze, při jejímž využití výrazně ušetříte.
V seznamu podporovaných operačních systémů mi chybí Windows Phone resp. Harmony OS (telefony značky Huawei). Plánujete vývoj mobilních aplikací i pro tyto platformy?
Ne. Systém Windows Phone je bohužel prakticky mrtvý (a je to velká škoda), v případě systému Harmony OS vše záleží na vývoji tržního podílu tohoto systému v ČR - prozatím je zanedbatelný.
Garantujete, že u aplikací typu Testy se u zkoušky setkám s otázkami zcela totožnými s těmi v aplikaci?
Ne vždy, přestože se jedná o pravděpodobnost blížící se jistotě. Garantujeme ale to, že naše portfolia otázek u jednotlivých aplikací pokrývají vše, co by měl žadatel o danou zkoušku vědět, a jsou tedy schopné Vás ke zkoušce kvalitně připravit.
Proč nejsou v obchodě Google Play resp. v AppStore u Vašich aplikací recenze uživatelů?
To skutečně netušíme. My si pochvalné recenze sami zásadně nepíšeme a naše uživatele nenutíme, aby vytvářeli hodnocení. Je to čistě na nich, takže jediné racionální vysvětlení je to, že se našim klientům do recenzování nechce. Za každý názor budeme nicméně velmi rádi.
Napsal jsem vám negativní recenzi na aplikaci, ale nikdo na ni nereagoval. Proč?
Webová diskusní fóra, kam sekce Recenze bezesporu patří, ponecháváme zásadně bez komentáře. Jak je známo, každý si do nich může psát cokoliv bez ohledu na to, zda jde o pravdivou či lživou informaci. Pakliže máte k naší aplikaci dotaz, komentář, námět nebo připomínku, napište nám prosím e-mail nebo využijte HelpDesk, rádi se Vám budeme obratem věnovat.
Za jak dlouho po provedení platby budu mít aplikaci k dispozici?
Přestože objednávky vyřizujeme dílem manuálně, dílem automaticky, v drtivé většině případů to bude do několika málo minut. V případě, že Vaši objednávku zadáváte třeba v jednu hodinu v noci, vyřízena bude ráno.
Kontaktujte nás
Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.