Etiketa telefonování

Nemalou částí našeho pracovního dne je komunikace se zákazníky - ať už v rámci technické podpory nebo předprodejní péče. Za roky naší práce jsme si tak všimli různých “faulů”, kterých se volající dopouštějí. Pokud si přejete, aby byl Váš s hovor s námi co nejpříjemnější a pro Vás účelný, přečtěte si prosím následující tipy:

  • Než k nám zavoláte, podívejte se na hodinky. Na webu máme jasně uvedeno, že v době od 11.30 do 12.30 je polední přestávka. Stejně jako Vy i my se chceme v klidu najíst a nabrat trochu energie na druhou část pracovního dne.
  • Naše technická podpora (telefonická nebo e-mailová) funguje ve formátu 24/7, ale nemělo by to svádět ke zneužívání telefonické varianty. Pokud tedy Váš problém počkal až do 20. hodiny večerní na to, až nám zavoláte, určitě počká i do 8. hodiny ranní následujícího dne.
  • Nepředstavujete se při zahájení hovoru? Je to jedno ze základních pravidel slušnosti. Pokud se nepředstavíte, sami poprosíme, abyste se představili, a pokud ani to nepomůže, hovor tím pro nás končí.
  • Nastavili jste si nezobrazování čísla volajícího? V tom případě Vám hovor vůbec nezvedneme. Není třeba se nás bát, my nekoušeme :-)
  • Svůj hovor začnete rychlým monologem aniž byste se zeptali, zda třeba nevoláte nevhod? Tak se to propříště naučte, Vaše komunikace bude vypadat profesionálně a nebudete za nevychovaného člověka.
  • Skáčete do řeči druhé straně anebo ji nenecháte domluvit? Nejsme schopni Vám plně pomoci, když nás ani nenecháte reagovat na Váš dotaz nebo podnět.
  • Voláte s úmyslem hádat se? Nikomu tím neprospějete - a už vůbec ne sobě. Budeme Vám vždy v maximální míře nápomocni, ale výhradně slušně.
  • Necháte telefon vyzvánět minutu nebo dvě? Zbytečně. Pakliže to okolnosti dovolí, na příchozí hovory odpovídáme po dvou třech zazvoněních. V situaci, kdy školíme nebo jednáme, hovor přijmout nemůžeme (většinou máme nastaven autoodpovídač a jste tedy informováni o tom, kdy lze zavolat znovu a budeme Vám k dispozici).

V případě, že jste dočetli až sem, děkujeme Vám. Věříme, že se Vás nic z uvedeného netýkalo a slušnost je jedním z Vašich základních atributů.

Pokud jste se někde v textu výše našli, zapracujte na sobě. Současná doba přeje spíše drzému čelu a ostrým loktům, ale stále věříme, že korektní jednání a chování bylo, je a bude základem mezilidské komunikace.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.


Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

 Všichni registrovaní uživatelé mohou zadat technický nebo obchodní dotaz, námět na rozšíření produktu či jakýkoliv jiný vzkaz pomocí systému HelpDesk.

Kalendář akcí


Všechna prezenční školení v Praze a Brně byla z důvodu současné epidemiologické situace do konce roku 2020 pozastavena. Nové termíny najdete na tomto místě ihned, jakmile to legislativa umožní.

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android.

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

 

Zprávy pro klienty

Update - Plánování pracovních cest
14.1. - vydána verze 2.5.0.3

Update - Evidence myslivosti
5.1. - vydána verze 7.13.0.9

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
2.1. - vydána verze 025

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
2.1. - vydána verze 9.1.0.13

Nová verze - Plán dovolených
31.12. - vydána verze 1.7.0.0

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
29.12. - vydána verze 2021.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
29.12. - vydána verze 2021.0.0.1

Update - Evidence přestupků samostatná
28.12. - vydána verze 11.3.0.1

Update - Evidence dopravních agend
28.12. - vydána verze 11.7.0.1

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
6.11. - vydána verze 9.1.0.13

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
2.11. - vydána verze 11.7.0.0

Nová verze - Evidence dopravních agend
2.11. - vydána verze 11.7.0.0

Nová verze - Evidence přestupků samostatná
27.10. - vydána verze 11.3.0.0

Nová verze - Evidence sociálních agend
26.10. - vydána verze 5.2.0.0

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
16.10. - vydána verze 121

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče taxislužby
16.10. - vydána verze 118

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
16.10. - vydána verze 016

Nová verze - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
2.10. - vydána verze 4.1.0.0

Nová verze - Plánování pracovních cest
2.6. - vydána verze 2.5.0.0

Update - Správa klíčového hospodářství
25.5. - vydána verze 1.4.0.10

Update - Parkovací karty a automaty
12.3. - vydána verze 1.5.0.6

Update - Evidence kancelářských potřeb
12.3. - vydána verze 1.6.0.9

Update - PDF Toolbox a Print Server
11.3. - vydána verze 3.0.0.5

Nová verze - Evidence myslivosti
7.2. - vydána verze 7.13.0.0