Společná tematická školení

Společná tematická školení

V roce 2006 jsme vybudovali systém hromadných školení k našim produktům, označovaný též jako mobilní školení. Tato školení jsou v předem ohlášených termínech pořádána na různých místech po celé ČR, a to vždy tak, aby příslušnou sérii školení měli možnost absolvovat všichni naši klienti. V principu jsou hromadná školení velmi výhodná pro uživatele - konají se poblíž jeho sídla a jejich cena je výhodnější, ve srovnání s individuálním školením, kde u vzdálenějších lokalit nepřiměřeně rostou účtované cestovní náklady.

Školení jsou tematická - to, na které téma bude právě probíhající série školení zaměřena, Vám oznámíme e-mailem. V rámci školení budou předvedeny příslušné postupy na datovém projektoru a účastníci si mohou vyzkoušet školenou látku přímo na svém počítači a vznést případné dotazy a připomínky.

Školící místa jsou vybavena našimi notebooky s předinstalovanými aplikacemi, které budou na daném školení probírány. Začátky školení jsou vždy v 9.00 hodin, délka trvání 2-3 hodiny - podle zájmu účastníků a počtu jejich dotazů. Nejzazší termín ukončení každého školení je 12.00 hodin.

Naše kurzy probíhají na nových kvalitních noteboocích s širokoúhlou obrazovkou, numerickou klávesnicí a operačním systémem Windows 10.

Z pohledu kalendářního roku se tematická školení konají ve dvou velkých blocích: od 10.ledna do 15.června, a dále od 16.září do 15.prosince. Záměrně vynecháváme období Vánoc a přelomu roku a letních prázdnin.

Pro zájemce vystavíme bezplatně certifikát, osvědčující účast na absolvovaném školení. V ceně každého školení je dále studijní materiál k danému tématu v tištěné podobě,a základní občerstvení ( káva, čaj, minerální voda). U vybraných školení může být tištěný studijní materiál nahrazen videoukázkami látky, probírané na kurzu, jež jsou uloženy na USB náramku (USB náramek po skončení školení účastníkovi zůstává). V ceně některých školení je rovněž tzv. QuickLook list (obsahuje nejpodstatnější koncepty probírané látky v grafické podobě).

Obrovskou výhodou tohoto typu školení je relativně malý počet účastníků a tím vyšší intenzita výuky a možnost věnovat se klientům více individuálně - maximální počet je 15 osob, typicky bývá 8-12.

Akreditace našich školení

Dne 1.října 2007 udělilo Ministerstvo vnitra ČR akreditaci našemu vzdělávacímu programu (tj. jednotlivým tematickým školením) ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. Společnost YAMACO získala akreditaci vzdělávací instituce číslo AK/I-46/2007, vzdělávací program "Obsluha softwarových produktů společnosti YAMACO Software pro veřejnou správu - pokročilý uživatel" pak číslo AK/PV-266/2007.

Umístění školících míst:

  • Brno, Konzulta a.s., Veveří 9, zasedací místnost v přízemí (za recepcí). GPS: 49°11'58.8"N, 16°36'08.7"E (mapa). Možnost parkování v Parkovacím domě Rozmarýn, Kounicova 1007/2a, cca 300 m od školícího místa.
  • Praha, Konferenční centrum - Kolej Sázava, Chemická 952, Praha 4-Kunratice, salonek A v I. patře; MHD: metrem C na stanici Chodov a poté buď pěšky (cca 500 m) nebo autobusem MHD (č. 177, zastávka Kolej Volha). GPS: 50°01'13.8"N, 14°29'40.4"E (mapa). Možnost parkování na přilehlé parkovací ploše v ul. Dunovická, cca 50 m od školícího místa.

Školení lze samozřejmě sjednat v libovolném místě, čase a termínu pro potřeby individuálního klienta - kontaktujte nás v případě zájmu, rádi Vám zpracujeme kalkulaci ceny školení.

Co musí obsahovat Vaše přihláška na školení

  • jmenný seznam přihlašovaných účastníků
  • místo a termín, na který se přihlašujete
  • souhlas se storno podmínkami (uvedeny níže na této stránce)
  • číslo mobilního telefonu, na který Vás můžeme kontaktovat v případě neočekávané změny - např. zrušení školení, zásah vyšší moci apod.

Bez uvedení těchto nezbytností nemůžeme Vaši přihlášku akceptovat. Pro Vaše pohodlí si můžete formulář přihlášky stáhnout zde.

Ceny školení:

tematické školení 1 500 Kč/účastník

Cena školení zahrnuje:

  • účast na školení ve zvoleném místě
  • nárok na vlastní počítačové pracoviště (notebook) v rámci školení
  • tištěné osvědčení (s akreditací Ministerstva vnitra ČR) o absolvování školení
  • USB klíčenku s videoukázkami, vztahujícími se k tématu školení
  • tištěnou studijní příručku, vztahující se obsahově k tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • QuickLook list, vztahující se k hlavnímu tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • QuickExperience CD s videoukázkami postupů (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • základní občerstvení - káva, čaj, minerální voda
  • poznámkový blok, propisovací tužka
  • všechna tematická školení v roce 2021 v Praze a Brně jsou zařazena do vzdělávacího programu ZEUS - podrobnosti čtěte zde a rozhodně si účast v něm nenechte ujít

 

    Poznámka k občerstvení na tematických školeních

Abychom přispěli ke snížení zátěže životního prostředí obaly z plastů, od dubna 2019 používáme výhradně papírové kelímky na nápoje a dřevěná míchátka. Balenou vodu jsme nahradili kohoutkovou vodou s citrónem, kterou připravujeme čerstvou až na místě.

Storno poplatky za zrušení účasti:

  • zrušení účasti v termínu 15 a více dnů před datem konání akce - bez poplatku
  • zrušení účasti v termínu 15-10 dnů před datem konání akce - 30% z ceny školení
  • zrušení účasti v termínu 9-4 dny před datem konání akce - 50% z ceny školení
  • zrušení účasti v termínu 3 dny a kratším před datem konání akce - 100% z ceny školení

Storno účasti musí být provedeno prokazatelnou formou, tzn. písemně, datovou zprávou nebo elektronickou poštou. Za uhrazenou a nevyužitou účast na školení se neposkytují žádné náhrady.

Držitelé systémové podpory ve variantě GOLD mohou využít své volné kredity, případně stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení. Držitelé služby Správa dat mohou využít stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení.

K ceně školení se připočítává DPH v zákonné výši. 

Nadcházející školení:

Databázový server FireBird 4.0 - význačné vlastnosti nejnovější verze populárního databázového serveru, instalace, konfigurace, migrace databází, nastavení

Praha - 7. října, Brno - 22. října, vždy od 9 do 12 hodin

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015. Další vlna zásadních technologických úprav byla provedena v průběhu roku 2020 a zkraje roku 2021.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.


Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

V polovině srpna proběhlo hodnocení trofejí na nadcházející výstavu Natura Viva 2021 v Lysé nad Labem. Podívejte se na činnosti, které vlastní výstavě předcházely, a nahlédněte do jejího zákulisí.

Kalendář akcí

FireBird 4.0 - 7. října , 9.00-12.00, Praha (10 míst ještě volných)

FireBird 4.0 - 22. října , 9.00-12.00, Brno (15 míst ještě volných)

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android.

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Evidence sociálních agend
22.9. - vydána verze 5.3.0.1

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
21.9. - vydána verze 9.2.0.1

Update - Plán dovolených
9.9. - vydána verze 1.8.0.6

Update - Parkovací karty a automaty
30.8. - vydána verze 1.5.0.9

Update - Správa klíčového hospodářství
30.8. - vydána verze 1.4.0.12

Update - Automatické zálohování databází
27.8. - vydána verze 1.3.0.6

Update - Evidence myslivosti
25.8. - vydána verze 7.14.0.4

Nová verze - Evidence sociálních agend
9.8. - vydána verze 5.3.0.0

Update - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
4.8. - vydána verze 4.1.0.5

Nová verze - Evidence kancelářských potřeb
19.7. - vydána verze 1.7.0.0

Update - Plánování pracovních cest
16.7. - vydána verze 2.6.0.2

Nová verze - Elektronické testy pro myslivecké stráže
13.7. - vydána verze 9.2.0.0

Nová verze - Myslivecké a rybářské průkazy
13.7. - vydána verze 9.2.0.0

Update - Evidence přestupků samostatná
7.7. - vydána verze 11.3.0.6

Update - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
1.7. - vydána verze 11.7.0.4

Update - Evidence dopravních agend
1.7. - vydána verze 11.7.0.6

Nová verze - Plán dovolených
13.4. - vydána verze 1.8.0.0

Update - PDF ToolBox a Print Server
1.3. - vydána verze 3.0.0.6

Nová verze - Evidence myslivosti
25.2. - vydána verze 7.14.0.0

Nová verze - Plánování pracovních cest
18.2. - vydána verze 2.6.0.0

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
27.1. - vydána verze 026

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
29.12. - vydána verze 2021.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
29.12. - vydána verze 2021.0.0.1

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
2.11. - vydána verze 11.7.0.0

Nová verze - Evidence dopravních agend
2.11. - vydána verze 11.7.0.0

Nová verze - Evidence přestupků samostatná
27.10. - vydána verze 11.3.0.0

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
16.10. - vydána verze 121

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče taxislužby
16.10. - vydána verze 118

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
16.10. - vydána verze 016

Nová verze - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
2.10. - vydána verze 4.1.0.0