Společná tematická školení
Společná tematická školení
V roce 2006 jsme vybudovali systém hromadných školení k našim produktům, označovaný též jako mobilní školení. Tato školení jsou v předem ohlášených termínech pořádána na různých místech po celé ČR, a to vždy tak, aby příslušnou sérii školení měli možnost absolvovat všichni naši klienti. V principu jsou hromadná školení velmi výhodná pro uživatele - konají se poblíž jeho sídla a jejich cena je výhodnější, ve srovnání s individuálním školením, kde u vzdálenějších lokalit nepřiměřeně rostou účtované cestovní náklady.
Školení jsou tematická - to, na které téma bude právě probíhající série školení zaměřena, Vám oznámíme e-mailem. V rámci školení budou předvedeny příslušné postupy na datovém projektoru a účastníci si mohou vyzkoušet školenou látku přímo na svém počítači a vznést případné dotazy a připomínky.
Školící místa jsou vybavena našimi notebooky s předinstalovanými aplikacemi, které budou na daném školení probírány. Začátky školení jsou vždy v 9.00 hodin, délka trvání 2-3 hodiny - podle zájmu účastníků a počtu jejich dotazů. Nejzazší termín ukončení každého školení je 12.00 hodin.
Naše kurzy probíhají na nových kvalitních noteboocích s širokoúhlou obrazovkou, numerickou klávesnicí a operačním systémem Windows 10.
Z pohledu kalendářního roku se tematická školení konají ve dvou velkých blocích: od 10.ledna do 15.června, a dále od 16.září do 15.prosince. Záměrně vynecháváme období Vánoc a přelomu roku a letních prázdnin.
Pro zájemce vystavíme bezplatně certifikát, osvědčující účast na absolvovaném školení. V ceně každého školení je dále studijní materiál k danému tématu v tištěné podobě,a základní občerstvení ( káva, čaj, minerální voda). U vybraných školení může být tištěný studijní materiál nahrazen videoukázkami látky, probírané na kurzu, jež jsou uloženy na USB náramku (USB náramek po skončení školení účastníkovi zůstává). V ceně některých školení je rovněž tzv. QuickLook list (obsahuje nejpodstatnější koncepty probírané látky v grafické podobě).
Obrovskou výhodou tohoto typu školení je relativně malý počet účastníků a tím vyšší intenzita výuky a možnost věnovat se klientům více individuálně - maximální počet je 15 osob, typicky bývá 8-12.
Akreditace našich školení
Dne 1.října 2007 udělilo Ministerstvo vnitra ČR akreditaci našemu vzdělávacímu programu (tj. jednotlivým tematickým školením) ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. Společnost "Ing. Karel Janeček" získala akreditaci vzdělávací instituce číslo AK/I-46/2007, vzdělávací program "Obsluha softwarových produktů společnosti YAMACO Software pro veřejnou správu - pokročilý uživatel" pak číslo AK/PV-266/2007.
Umístění školících míst:
- Brno, Konzulta a.s., Veveří 9, zasedací místnost v přízemí (za recepcí). GPS: 49°11'58.8"N, 16°36'08.7"E (mapa). Možnost parkování v Parkovacím domě Rozmarýn, Kounicova 1007/2a, cca 300 m od školícího místa.
- Praha, Konferenční centrum - Kolej Sázava, Chemická 952, Praha 4-Kunratice, salonek A v I. patře; MHD: metrem C na stanici Chodov a poté buď pěšky (cca 1 200 m) nebo autobusem MHD (č. 177, zastávka Kolej Volha). GPS: 50°01'13.8"N, 14°29'40.4"E (mapa). Možnost parkování na přilehlé parkovací ploše v ul. Dunovická, cca 50 m od školícího místa.
Školení lze samozřejmě sjednat v libovolném místě, čase a termínu pro potřeby individuálního klienta - kontaktujte nás v případě zájmu, rádi Vám zpracujeme kalkulaci ceny školení.
Co musí obsahovat Vaše přihláška na školení
- jmenný seznam přihlašovaných účastníků
- místo a termín, na který se přihlašujete
- souhlas se storno podmínkami (uvedeny níže na této stránce)
- číslo mobilního telefonu, na který Vás můžeme kontaktovat v případě neočekávané změny - např. zrušení školení, zásah vyšší moci apod.
Bez uvedení těchto nezbytností nemůžeme Vaši přihlášku akceptovat. Pro Vaše pohodlí si můžete formulář přihlášky stáhnout zde.
Ceny školení:
tematické školení | 1 700 Kč/účastník |
Cena školení zahrnuje:
- účast na školení ve zvoleném místě
- nárok na vlastní počítačové pracoviště (notebook) v rámci školení
- tištěné osvědčení (s akreditací Ministerstva vnitra ČR) o absolvování školení
- USB klíčenku s videoukázkami, vztahujícími se k tématu školení
- tištěnou studijní příručku, vztahující se obsahově k tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
- QuickLook list, vztahující se k hlavnímu tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
- základní občerstvení - káva, čaj, minerální voda
- poznámkový blok, propisovací tužka
- všechna tematická školení od roku 2019 v Praze a Brně jsou zařazena do vzdělávacího programu ZEUS - podrobnosti čtěte zde a rozhodně si účast v něm nenechte ujít
Poznámka k občerstvení na tematických školeních
Abychom přispěli ke snížení zátěže životního prostředí obaly z plastů, od dubna 2019 používáme výhradně papírové kelímky na nápoje a dřevěná míchátka. Balenou vodu jsme nahradili kohoutkovou vodou s citrónem, kterou připravujeme čerstvou až na místě.
Storno poplatky za zrušení účasti:
- zrušení účasti v termínu 15 a více dnů před datem konání akce - bez poplatku
- zrušení účasti v termínu 15-10 dnů před datem konání akce - 30% z ceny školení
- zrušení účasti v termínu 9-4 dny před datem konání akce - 50% z ceny školení
- zrušení účasti v termínu 3 dny a kratším před datem konání akce - 100% z ceny školení
Storno účasti musí být provedeno prokazatelnou formou, tzn. písemně, datovou zprávou nebo elektronickou poštou. Za uhrazenou a nevyužitou účast na školení se neposkytují žádné náhrady.
Držitelé systémové podpory ve variantě GOLD mohou využít své volné kredity, případně stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení. Držitelé služby Správa dat mohou využít stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení.
K ceně školení se připočítává DPH v zákonné výši.
Nadcházející školení
V případě zájmu o uspořádání tematického školení výhradně pro Vaše pracovníky u Vás nás prosím kontaktujte.
Kontaktujte nás
Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.