Společná tematická školení

Společná tematická školení

V roce 2006 jsme vybudovali systém hromadných školení k našim produktům, označovaný též jako mobilní školení. Tato školení jsou v předem ohlášených termínech pořádána na různých místech po celé ČR, a to vždy tak, aby příslušnou sérii školení měli možnost absolvovat všichni naši klienti. V principu jsou hromadná školení velmi výhodná pro uživatele - konají se poblíž jeho sídla a jejich cena je výhodnější, ve srovnání s individuálním školením, kde u vzdálenějších lokalit nepřiměřeně rostou účtované cestovní náklady.

Školení jsou tematická - to, na které téma bude právě probíhající série školení zaměřena, Vám oznámíme e-mailem. V rámci školení budou předvedeny příslušné postupy na datovém projektoru a účastníci si mohou vyzkoušet školenou látku přímo na svém počítači a vznést případné dotazy a připomínky.

Školící místa jsou vybavena našimi notebooky s předinstalovanými aplikacemi, které budou na daném školení probírány. Začátky školení jsou vždy v 9.00 hodin, délka trvání 2-3 hodiny - podle zájmu účastníků a počtu jejich dotazů. Nejzazší termín ukončení každého školení je 12.00 hodin.

Naše kurzy probíhají na nových kvalitních noteboocích s širokoúhlou obrazovkou, numerickou klávesnicí a operačním systémem Windows 10.

Z pohledu kalendářního roku se tematická školení konají ve dvou velkých blocích: od 10.ledna do 15.června, a dále od 16.září do 15.prosince. Záměrně vynecháváme období Vánoc a přelomu roku a letních prázdnin.

Pro zájemce vystavíme bezplatně certifikát, osvědčující účast na absolvovaném školení. V ceně každého školení je dále studijní materiál k danému tématu v tištěné podobě,a základní občerstvení ( káva, čaj, minerální voda). U vybraných školení může být tištěný studijní materiál nahrazen videoukázkami látky, probírané na kurzu, jež jsou uloženy na USB náramku (USB náramek po skončení školení účastníkovi zůstává). V ceně některých školení je rovněž tzv. QuickLook list (obsahuje nejpodstatnější koncepty probírané látky v grafické podobě).

Obrovskou výhodou tohoto typu školení je relativně malý počet účastníků a tím vyšší intenzita výuky a možnost věnovat se klientům více individuálně - maximální počet je 15 osob, typicky bývá 8-12.

Akreditace našich školení

Dne 1.října 2007 udělilo Ministerstvo vnitra ČR akreditaci našemu vzdělávacímu programu (tj. jednotlivým tematickým školením) ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. Společnost YAMACO získala akreditaci vzdělávací instituce číslo AK/I-46/2007, vzdělávací program "Obsluha softwarových produktů společnosti YAMACO Software pro veřejnou správu - pokročilý uživatel" pak číslo AK/PV-266/2007.

Umístění školících míst:

  • Brno, Konzulta a.s., Veveří 9, zasedací místnost v přízemí (za recepcí). GPS: 49°11'58.8"N, 16°36'08.7"E (mapa). Možnost parkování v Parkovacím domě Rozmarýn, Kounicova 1007/2a, cca 300 m od školícího místa.
  • Praha, Konferenční centrum - Kolej Sázava, Chemická 952, Praha 4-Kunratice, salonek A v I. patře; MHD: metrem C na stanici Chodov a poté buď pěšky (cca 500 m) nebo autobusem MHD (č. 177, zastávka Kolej Volha). GPS: 50°01'13.8"N, 14°29'40.4"E (mapa). Možnost parkování na přilehlé parkovací ploše v ul. Dunovická, cca 50 m od školícího místa.

Školení lze samozřejmě sjednat v libovolném místě, čase a termínu pro potřeby individuálního klienta - kontaktujte nás v případě zájmu, rádi Vám zpracujeme kalkulaci ceny školení.

Co musí obsahovat Vaše přihláška na školení

  • jmenný seznam přihlašovaných účastníků
  • místo a termín, na který se přihlašujete
  • souhlas se storno podmínkami (uvedeny níže na této stránce)
  • číslo mobilního telefonu, na který Vás můžeme kontaktovat v případě neočekávané změny - např. zrušení školení, zásah vyšší moci apod.

Bez uvedení těchto nezbytností nemůžeme Vaši přihlášku akceptovat. Pro Vaše pohodlí si můžete formulář přihlášky stáhnout zde.

Ceny školení:

tematické školení 1 500 Kč/účastník

Cena školení zahrnuje:

  • účast na školení ve zvoleném místě
  • nárok na vlastní počítačové pracoviště (notebook) v rámci školení
  • tištěné osvědčení (s akreditací Ministerstva vnitra ČR) o absolvování školení
  • USB klíčenku s videoukázkami, vztahujícími se k tématu školení
  • tištěnou studijní příručku, vztahující se obsahově k tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • QuickLook list, vztahující se k hlavnímu tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • QuickExperience CD s videoukázkami postupů (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • základní občerstvení - káva, čaj, minerální voda
  • poznámkový blok, propisovací tužka
  • všechna tematická školení v roce 2020 v Praze a Brně jsou zařazena do vzdělávacího programu ZEUS - podrobnosti čtěte zde a rozhodně si účast v něm nenechte ujít

 

    Poznámka k občerstvení na tematických školeních

Abychom přispěli ke snížení zátěže životního prostředí obaly z plastů, od dubna 2019 používáme výhradně papírové kelímky na nápoje a dřevěná míchátka. Balenou vodu jsme nahradili kohoutkovou vodou s citrónem, kterou připravujeme čerstvou až na místě.

Storno poplatky za zrušení účasti:

  • zrušení účasti v termínu 15 a více dnů před datem konání akce - bez poplatku
  • zrušení účasti v termínu 15-10 dnů před datem konání akce - 30% z ceny školení
  • zrušení účasti v termínu 9-4 dny před datem konání akce - 50% z ceny školení
  • zrušení účasti v termínu 3 dny a kratším před datem konání akce - 100% z ceny školení

Storno účasti musí být provedeno prokazatelnou formou, tzn. písemně, datovou zprávou nebo elektronickou poštou. Za uhrazenou a nevyužitou účast na školení se neposkytují žádné náhrady.

Držitelé systémové podpory ve variantě GOLD mohou využít své volné kredity, případně stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení. Držitelé služby Správa dat mohou využít stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení.

K ceně školení se připočítává DPH v zákonné výši. 

Nadcházející školení:

Všechna prezenční školení v Praze a Brně byla z důvodu nepříznivé epidemiologické situace pozastavena do konce roku 2020.
Nové termíny budou zveřejněny na tomto místě zkraje ledna 2021.

I nadále je možné sjednat školení na přání na Vašem úřadě resp. ve Vaší organizaci a pro Vaše pracovníky.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.


Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

 Všichni registrovaní uživatelé mohou zadat technický nebo obchodní dotaz, námět na rozšíření produktu či jakýkoliv jiný vzkaz pomocí systému HelpDesk.

Kalendář akcí


Všechna prezenční školení v Praze a Brně byla z důvodu současné epidemiologické situace do konce roku 2020 pozastavena. Nové termíny najdete na tomto místě zkraje ledna 2021.

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android.

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

 

Zprávy pro klienty

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
6.11. - vydána verze 9.1.0.13

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
2.11. - vydána verze 11.7.0.0

Nová verze - Evidence dopravních agend
2.11. - vydána verze 11.7.0.0

Nová verze - Evidence přestupků samostatná
27.10. - vydána verze 11.3.0.0

Nová verze - Evidence sociálních agend
26.10. - vydána verze 5.2.0.0

Update - Plánování pracovních cest
16.10. - vydána verze 2.5.0.2

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
16.10. - vydána verze 121

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče taxislužby
16.10. - vydána verze 118

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
16.10. - vydána verze 016

Update - Evidence myslivosti
9.10. - vydána verze 7.13.0.8

Nová verze - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
2.10. - vydána verze 4.1.0.0

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
29.9. - vydána verze 024

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
29.9. - vydána verze 9.1.0.12

Nová verze - Plánování pracovních cest
2.6. - vydána verze 2.5.0.0

Update - Správa klíčového hospodářství
25.5. - vydána verze 1.4.0.10

Nová verze - Plán dovolených
18.5. - vydána verze 1.6.0.0

Update - Parkovací karty a automaty
12.3. - vydána verze 1.5.0.6

Update - Evidence kancelářských potřeb
12.3. - vydána verze 1.6.0.9

Update - PDF Toolbox a Print Server
11.3. - vydána verze 3.0.0.5

Nová verze - Evidence myslivosti
7.2. - vydána verze 7.13.0.0