Free cookie consent management tool by TermsFeed

Společná tematická školení

Společná tematická školení

V roce 2006 jsme vybudovali systém hromadných školení k našim produktům, označovaný též jako mobilní školení. Tato školení jsou v předem ohlášených termínech pořádána na různých místech po celé ČR, a to vždy tak, aby příslušnou sérii školení měli možnost absolvovat všichni naši klienti. V principu jsou hromadná školení velmi výhodná pro uživatele - konají se poblíž jeho sídla a jejich cena je výhodnější, ve srovnání s individuálním školením, kde u vzdálenějších lokalit nepřiměřeně rostou účtované cestovní náklady.

Školení jsou tematická - to, na které téma bude právě probíhající série školení zaměřena, Vám oznámíme e-mailem. V rámci školení budou předvedeny příslušné postupy na datovém projektoru a účastníci si mohou vyzkoušet školenou látku přímo na svém počítači a vznést případné dotazy a připomínky.

Školící místa jsou vybavena našimi notebooky s předinstalovanými aplikacemi, které budou na daném školení probírány. Začátky školení jsou vždy v 9.00 hodin, délka trvání 2-3 hodiny - podle zájmu účastníků a počtu jejich dotazů. Nejzazší termín ukončení každého školení je 12.00 hodin.

Naše kurzy probíhají na nových kvalitních noteboocích s širokoúhlou obrazovkou, numerickou klávesnicí a operačním systémem Windows 10.

Z pohledu kalendářního roku se tematická školení konají ve dvou velkých blocích: od 10.ledna do 15.června, a dále od 16.září do 15.prosince. Záměrně vynecháváme období Vánoc a přelomu roku a letních prázdnin.

Pro zájemce vystavíme bezplatně certifikát, osvědčující účast na absolvovaném školení. V ceně každého školení je dále studijní materiál k danému tématu v tištěné podobě,a základní občerstvení ( káva, čaj, minerální voda). U vybraných školení může být tištěný studijní materiál nahrazen videoukázkami látky, probírané na kurzu, jež jsou uloženy na USB náramku (USB náramek po skončení školení účastníkovi zůstává). V ceně některých školení je rovněž tzv. QuickLook list (obsahuje nejpodstatnější koncepty probírané látky v grafické podobě).

Obrovskou výhodou tohoto typu školení je relativně malý počet účastníků a tím vyšší intenzita výuky a možnost věnovat se klientům více individuálně - maximální počet je 15 osob, typicky bývá 8-12.

Akreditace našich školení

Dne 1.října 2007 udělilo Ministerstvo vnitra ČR akreditaci našemu vzdělávacímu programu (tj. jednotlivým tematickým školením) ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. Společnost "Ing. Karel Janeček" získala akreditaci vzdělávací instituce číslo AK/I-46/2007, vzdělávací program "Obsluha softwarových produktů společnosti YAMACO Software pro veřejnou správu - pokročilý uživatel" pak číslo AK/PV-266/2007.

Umístění školících míst:

  • Brno, Konzulta a.s., Veveří 9, zasedací místnost v přízemí (za recepcí). GPS: 49°11'58.8"N, 16°36'08.7"E (mapa). Možnost parkování v Parkovacím domě Rozmarýn, Kounicova 1007/2a, cca 300 m od školícího místa.
  • Praha, Konferenční centrum - Kolej Sázava, Chemická 952, Praha 4-Kunratice, salonek A v I. patře; MHD: metrem C na stanici Chodov a poté buď pěšky (cca 1 200 m) nebo autobusem MHD (č. 177, zastávka Kolej Volha). GPS: 50°01'13.8"N, 14°29'40.4"E (mapa). Možnost parkování na přilehlé parkovací ploše v ul. Dunovická, cca 50 m od školícího místa.

Školení lze samozřejmě sjednat v libovolném místě, čase a termínu pro potřeby individuálního klienta - kontaktujte nás v případě zájmu, rádi Vám zpracujeme kalkulaci ceny školení.

Co musí obsahovat Vaše přihláška na školení

  • jmenný seznam přihlašovaných účastníků
  • místo a termín, na který se přihlašujete
  • souhlas se storno podmínkami (uvedeny níže na této stránce)
  • číslo mobilního telefonu, na který Vás můžeme kontaktovat v případě neočekávané změny - např. zrušení školení, zásah vyšší moci apod.

Bez uvedení těchto nezbytností nemůžeme Vaši přihlášku akceptovat. Pro Vaše pohodlí si můžete formulář přihlášky stáhnout zde.

Ceny školení:

tematické školení 1 700 Kč/účastník

Cena školení zahrnuje:

  • účast na školení ve zvoleném místě
  • nárok na vlastní počítačové pracoviště (notebook) v rámci školení
  • tištěné osvědčení (s akreditací Ministerstva vnitra ČR) o absolvování školení
  • USB klíčenku s videoukázkami, vztahujícími se k tématu školení
  • tištěnou studijní příručku, vztahující se obsahově k tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • QuickLook list, vztahující se k hlavnímu tématu školení (doplňující, jen pro některé školící akce)
  • základní občerstvení - káva, čaj, minerální voda
  • poznámkový blok, propisovací tužka
  • všechna tematická školení od roku 2019 v Praze a Brně jsou zařazena do vzdělávacího programu ZEUS - podrobnosti čtěte zde a rozhodně si účast v něm nenechte ujít

 

    Poznámka k občerstvení na tematických školeních

Abychom přispěli ke snížení zátěže životního prostředí obaly z plastů, od dubna 2019 používáme výhradně papírové kelímky na nápoje a dřevěná míchátka. Balenou vodu jsme nahradili kohoutkovou vodou s citrónem, kterou připravujeme čerstvou až na místě.

Storno poplatky za zrušení účasti:

  • zrušení účasti v termínu 15 a více dnů před datem konání akce - bez poplatku
  • zrušení účasti v termínu 15-10 dnů před datem konání akce - 30% z ceny školení
  • zrušení účasti v termínu 9-4 dny před datem konání akce - 50% z ceny školení
  • zrušení účasti v termínu 3 dny a kratším před datem konání akce - 100% z ceny školení

Storno účasti musí být provedeno prokazatelnou formou, tzn. písemně, datovou zprávou nebo elektronickou poštou. Za uhrazenou a nevyužitou účast na školení se neposkytují žádné náhrady.

Držitelé systémové podpory ve variantě GOLD mohou využít své volné kredity, případně stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení. Držitelé služby Správa dat mohou využít stálou 10%ní slevu na všechna produktová školení.

K ceně školení se připočítává DPH v zákonné výši. 

Nadcházející školení

V případě zájmu o uspořádání tematického školení výhradně pro Vaše pracovníky u Vás nás prosím kontaktujte.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015. Další vlna zásadních technologických úprav byla provedena v průběhu roku 2020 a zkraje roku 2021.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.

Potřebujete-li provést rychlou, spolehlivou a cenově dostupnou korekturu Vaší seminární nebo třeba diplomové práce, určitě vyzkoušejte služby projektu mylujucestinu.cz.

Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

V polovině srpna 2021 proběhlo hodnocení trofejí na následnou výstavu Natura Viva 2021 v Lysé nad Labem. Podívejte se na činnosti, které vlastní výstavě předcházely, a nahlédněte do jejího zákulisí.

Kalendář akcí

Provádíme tisk předmětů na 3D tiskárně včetně vytvoření modelu

Hodnocení loveckých trofejí jako mobilní aplikace pro Android.

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte. 

Vydali jsme aktualizovanou sadu mobilních aplikací pro Android a iOS.

I v roce 2024 můžete využít výhod vzdělávacího programu ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

- prezentace

- časově omezená nabídka

- provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Správa klíčového hospodářství
20.11. - vydána verze 1.6.0.6

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
20.11. - vydána verze 035

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
20.11. - vydána verze 9.3.0.9

Update - Evidence sociálních agend
15.11. - vydána verze 6.1.0.1

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
12.11. - vydána verze 128

Update - Elektronické testy OZ dopravců
12.11. - vydána verze 12.2.0.7

Update - Evidence dopravních agend
12.11. - vydána verze 12.2.0.9

Update - Plán dovolených
6.11. - vydána verze 2.7.0.2

Nová verze - Evidence sociálních agend
5.11. - vydána verze 6.1.0.0

Update - Evidence přestupků samostatná
18.10. - vydána verze 11.4.0.14

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
18.10. - vydána verze 028

Update - Evidence myslivosti
24.9. - vydána verze 8.0.0.4

Update - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
30.8. - vydána verze 4.1.0.17

Update - Plánování pracovních cest
29.8. - vydána verze 2.8.0.3

Update - Evidence kancelářských potřeb
27.8. - vydána verze 1.7.0.7

Update - Parkovací karty a automaty
14.8. - vydána verze 1.5.0.14

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
13.8. - vydána verze 9.3.0.5

Nová verze - Plán dovolených
30.7. - vydána verze 2.7.0.0

Update - PDF ToolBox a Print Server
30.5. - vydána verze 3.0.0.9

Nová verze - Evidence myslivosti
29.3. - vydána verze 8.0.0.0

Update - Automatické zálohování databází Firebird
11.3. - vydána verze 1.3.0.9

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
28.12. - vydána verze 2024.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
28.12. - vydána verze 2024.0.0.1