Interaktivní technická pomoc
V rámci zkvalitnění technické podpory jsme zavedli systém tzv. interaktivní technické pomoci, kdy se v případě nemožnosti řešit problém standardní cestou (telefon, e-mail) připojíme pomocí systému vzdálené správy na Váš počítač a problém vyřešíme interaktivně.
Pro interaktivní technickou pomoc se využívá klientská aplikace, která je k dispozici ve všech našich produktech v nabídce Help-Centrum technické pomoci. Lze ji stáhnout i samostatně z tohoto odkazu. Interaktivní technická pomoc společosti YAMACO Software
Cena jednotlivého případu interaktivní technické pomoci:
- držitelé systémové podpory ve verzi GOLD a SILVER a služby Správa dat - ZDARMA
- držitelé systémové podpory ve verzi STANDARD - 400,- Kč (trvání do 20 minut), 700,- Kč (pro případy nad 20 minut trvání)
- zvýhodněná cena pro produkt Evidence myslivosti v licenci MZe (pro držitele a uživatele honiteb) - 200 Kč
Cena služby Interaktivní technická pomoc (poplatek za 12 měsíců):
- držitelé systémové podpory ve verzi GOLD a SILVER a služby Správa dat - ZDARMA
- držitelé systémové podpory ve verzi STANDARD pro jeden vybraný produkt - 600,- Kč
- držitelé systémové podpory ve verzi STANDARD pro všechny využívané produkty - 1 400,- Kč
Obsahem služby Interaktivní technická pomoc je neomezený počet využití pro vybraný produkt nebo pro všechny aktuálně registrované produkty společnosti YAMACO Software, přičemž zákazník má nárok na určení data a času provedení služby.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH v zákonné výši.
Kontaktujte nás
Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.