ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Propojení produktů

Spisové služby


SpS společnosti ICZ - propojení je k dispozici a je nadále rozvíjeno (standard NS)

SpS společnosti GORDIC GINIS- propojení je k dispozici a je nadále rozvíjeno

SpS společnosti VERA - nadále není a nebude k dispozici

SpS společnosti SoftHouse EZOP - propojení je k dispozici a nebude nadále rozvíjeno

SpS společnosti Pilscom Athena - propojení je k dispozici a nebude nadále rozvíjeno

SpS společnosti T-Mapy - propojení je k dispozici a nebude nadále rozvíjeno


Všechna propojení obsahují základní funkce pro práci s písemnostmi (v závislosti na typu spisové služby nemusí být některé funkce k dispozici):

  • převzetí doručené písemnosti a její integrace
  • vrácení převzaté písemnosti zpět do spidové služby
  • založení nové písemnosti
  • založení spisu nad písemností, přidání písemnosti do spisu, uzavření spisu
  • vyřízení písemnosti
  • vypravení písemnosti
  • připojení dokumentu k písemnosti (PDF, PDF-A) s možností vytvořit PDF automaticky ze zpracovávaného dokumentu nebo připojit dokument již existující
  • digitální podepisování PDF elektronickým podpisem
  • práce s čárovým kódem
  • zobrazení obsahu spisu
  • odeslání písemnosti do datové schránky
  • ověření existence a stavu datové schránky pro libovolný subjekt
  • propojení se systémem GINIS navíc obsahuje vazby na registry (evidence obyvatel a organizací) a na příjmy (správní poplatky)

Ceny propojení jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto (ceny bez DPH v zákonné výši), platnost od 1.4.2020:

krajské úřady:

  • Dopravní agendy: 18 000 Kč
  • Myslivecké a rybářské průkazy: 9 000 Kč
  • Evidence myslivosti: 9 000 Kč
  • Evidence přestupků samostatná: 9 000 Kč
  • Evidence smluv a objednávek: 9 000 Kč

obce s rozšířenou působností:

  • Dopravní agendy: 12 000 Kč
  • Myslivecké a rybářské průkazy: 12 000 Kč
  • Evidence myslivosti: 12 000 Kč
  • Evidence přestupků samostatná: 12 000 Kč
  • Evidence sociálních agend: 12 000 Kč
  • Evidence smluv a objednávek: 12 000 Kč

obce s pověřeným obecním úřadem

  • Myslivecké a rybářské průkazy: 3 000 Kč
  • Evidence přestupků samostatná: 3 000 Kč
  • Evidence smluv a objednávek: 3 000 Kč


Upozorňujeme, že uvedené jednorázové poplatky jsou účtovány společností YAMACO Software. Informujte se u Vašeho obchodního zástupce pro používaný systém na licenční podmínky provozu propojení.

 

Propojení na UIR-ADR

Vzhledem ke skutečnosti, že MPSV ukončilo k 31.12.2016 provoz registru UIR-ADR, propojení není v našich aplikací od 1.1.2017 k dispozici. Doporučujeme využít komplexnější a moderní propojení s IS Základních registrů

Propojení na ARES

K dispozici je propojení produktů Evidence dopravních agend a Výherní hrací přístroje na celostátní registr ekonomických subjektů (ARES), provozovaný Ministerstvem financí ČR.

Propojení pracuje s on-line databází ARES a proto obsahuje nejaktuálnější data. Systém umí na základě údaje IČ, převzatého z existujícího nebo nově zakládaného záznamu, poskytnout obecné informace o subjektu a jeho existenci v Rejstříku živnostenského podnikání, Obchodním rejstříku, registru plátců daně z přidané hodnoty a registru plátců spotřební daně. Na základě tohoto obecného přehledu lze následně jediným kliknutím zjistit podrobné informace, týkající se např. předmětu podnikání, základního jmění, provozoven a podobně. K dispozici jsou rovněž informace o existenci subjektu v seznamu úpadců.

Výhodou systému je možnost komfortního získání všech potřebných informací z jediného místa a bez složitého hledání. Získané informace se přehledně zobrazují v datové mřížce a lze s nimi dále pracovat.

Ceny propojení jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto:

  • Evidence dopravních agend: krajské úřady - 3 000 Kč, úřady obcí III - 1 500 Kč
  • Výherní hrací přístroje: 800 Kč

 

Synchronizace databází

Jedná se o systém, který umožňuje komfortně synchronizovat ( aktualizovat) informace mezi Vaší hlavní "úřadovou" databází Evidence dopravních agend resp. Evidence sociálních agend a jejími kopiemi, např. na noteboocích kontrolních pracovníků a jiných. Je určen pro všechny úřady, u nichž dochází k pořizování dat mimo úřad (kontroly na silnici resp. návštěvy a úkony u dětí apod.) a je třeba tato data automaticky zohlednit v hlavní databázi.

Co systém umí:

  • na základě jednou nastavených informací o hlavní a externí databázi automaticky "sehrát" veškeré změny, které byly od doby poslední synchronizace v jedné nebo druhé databázi provedeny. Aktualizace je obousměrná, tzn. všechny změny se projeví v obou databázích.
  • odpadá nepohodlné kopírování hlavní databáze na notebook před prací v terénu a zpětné připojování dat po návratu - systém vše zajišťuje automaticky klepnutím na jedno tlačítko
  • propracovaný manažer konfliktů - pro ty účely, kdy dochází k současné změně stejných záznamů jak v hlavní, tak v externí databázi
  • synchronizace dat je 100% bezztrátová, rychlá a spolehlivá

Ceny synchronizace jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto:

Evidence dopravních agend:

krajské úřady: 9 000 Kč
úřady obcí s rozšířenou působností: 3 000 Kč

Evidence sociálních agend:

úřady obcí s rozšířenou působností: 1 300 Kč


Ke všem uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši.

 

Posílání SMS zpráv z aplikací

Všechny naše informační systémy bez výjimky jsou vybaveny rozhraním pro posílání SMS zpráv subjektům (dopravcům, přestupcům, držitelům průkazů apod.). SMS zprávy mohou být vhodnou a levnou alternativou pro sdělení méně zavážných sdělení, kdy není vyžadována písemná forma (např. doporučený dopis). Jejich výhodou je rychlost, jednoduchost, komfort využití a informační účinnost. Pro zasílání zprávy využíváme rozhraní společnosti Konzulta Brno, a.s.

Co systém umí:

  • na základě existence čísla pro SMS (klasické číslo mobilního telefonu) zaslat libovolnému subjektu SMS
  • zasílat zprávy libovolné velikosti. Délka zprávy není omezena na obvyklých 160 znaků - je-li zasílaná zpráva delší, systém ji automaticky rozdělí na příslušný počet dílčích zpráv a poté je doručí příjemci
  • SMS zprávy vytvářet s použitím předdefinovaných znění - těchto "šablon" může být neomezený počet a jejich smyslem je usnadnit zadávání opakovaných textů
  • automaticky ke každé SMS zprávě připojit kontaktní údaje z účtu přihlášeného uživatele (jméno, telefon, FAX, e-mailovou adresu)
  • se zaslanou zprávou zacházet jako s dokumentem, tzn. uložit její znění a popisné údaje do archivu a dále tyto údaje využít v rámci sestav a přehledů
  • kontrolovat stav doručení zprávy - kdy byla doručena, případně - pokud doručena nebyla - zjistit příčinu nedoručení

Funkce pro práci se SMS jsou standardní součástí našich aplikací a společnosti YAMACO Software se za jejich použití nehradí žádné poplatky. Rozhodnete-li se službu využívat, je nutno uzavřít smlouvu se společností Konzulta - v případě Vašeho zájmu o službu nás kontaktujte, rádi Vám poskytneme veškeré technické informace.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015. Další vlna zásadních technologických úprav byla provedena v průběhu roku 2020 a zkraje roku 2021.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.


Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

V polovině srpna 2021 proběhlo hodnocení trofejí na následnou výstavu Natura Viva 2021 v Lysé nad Labem. Podívejte se na činnosti, které vlastní výstavě předcházely, a nahlédněte do jejího zákulisí.

Kalendář akcí

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android.

 Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Elektronické testy OZ dopravců
22.5. - vydána verze 12.2.0.1

Update - Evidence dopravních agend
22.5. - vydána verze 12.2.0.1

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
22.5. - vydána verze 025

Update - Evidence sociálních agend
19.5. - vydána verze 5.5.0.7

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
2.5. - vydána verze 125

Update - Evidence přestupků samostatná
26.4. - vydána verze 11.4.0.8

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců
26.4. - vydána verze 12.2.0.0

Nová verze - Evidence dopravních agend
26.4. - vydána verze 12.2.0.0

Nová verze - Správa klíčového hospodářství
24.4. - vydána verze 1.6.0.0

Update - Evidence myslivosti
21.4. - vydána verze 7.16.0.1

Nová verze - Plán dovolených
12.4. - vydána verze 2.3.0.0

Nová verze - Evidence myslivosti
29.3. - vydána verze 7.16.0.0

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
3.3. - vydána verze 9.2.0.9

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
27.2. - vydána verze 9.2.0.7

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
27.2. - vydána verze 028

Update - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
7.2. - vydána verze 4.1.0.11

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
23.12. - vydána verze 2023.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
23.12. - vydána verze 2023.0.0.1

Update - Plánování pracovních cest
23.12. - vydána verze 2.7.0.3

Nová verze - Evidence sociálních agend
16.12. - vydána verze 5.5.0.0

Update - PDF Toolbox a Print Server
4.8. - vydána verze 3.0.0.7

Update - Automatické zálohování databází
4.8. - vydána verze 1.3.0.8

Update - Parkovací karty a automaty
25.7. - vydána verze 1.5.0.11

Update - Evidence kancelářských potřeb
22.7. - vydána verze 1.7.0.2