Propojení produktů
Spisové služby
SpS společnosti ICZ - propojení je k dispozici a je nadále rozvíjeno (standard NS)
SpS společnosti GORDIC GINIS- propojení je k dispozici a je nadále rozvíjeno
SpS společnosti VERA - nadále není a nebude k dispozici
SpS společnosti SoftHouse EZOP - propojení je k dispozici a nebude nadále rozvíjeno
SpS společnosti Pilscom Athena - propojení je k dispozici a nebude nadále rozvíjeno
SpS společnosti T-Mapy - propojení je k dispozici a nebude nadále rozvíjeno
Všechna propojení obsahují základní funkce pro práci s písemnostmi (v závislosti na typu spisové služby nemusí být některé funkce k dispozici):
- převzetí doručené písemnosti a její integrace
- vrácení převzaté písemnosti zpět do spidové služby
- založení nové písemnosti
- založení spisu nad písemností, přidání písemnosti do spisu, uzavření spisu
- vyřízení písemnosti
- vypravení písemnosti
- připojení dokumentu k písemnosti (PDF, PDF-A) s možností vytvořit PDF automaticky ze zpracovávaného dokumentu nebo připojit dokument již existující
- digitální podepisování PDF elektronickým podpisem
- práce s čárovým kódem
- zobrazení obsahu spisu
- odeslání písemnosti do datové schránky
- ověření existence a stavu datové schránky pro libovolný subjekt
- propojení se systémem GINIS navíc obsahuje vazby na registry (evidence obyvatel a organizací) a na příjmy (správní poplatky)
Ceny propojení jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto (ceny bez DPH v zákonné výši), platnost od 1.4.2020:
krajské úřady:
- Dopravní agendy: 18 000 Kč
- Myslivecké a rybářské průkazy: 9 000 Kč
- Evidence myslivosti: 9 000 Kč
- Evidence přestupků samostatná: 9 000 Kč
- Evidence smluv a objednávek: 9 000 Kč
obce s rozšířenou působností:
- Dopravní agendy: 12 000 Kč
- Myslivecké a rybářské průkazy: 12 000 Kč
- Evidence myslivosti: 12 000 Kč
- Evidence přestupků samostatná: 12 000 Kč
- Evidence sociálních agend: 12 000 Kč
- Evidence smluv a objednávek: 12 000 Kč
obce s pověřeným obecním úřadem
- Myslivecké a rybářské průkazy: 3 000 Kč
- Evidence přestupků samostatná: 3 000 Kč
- Evidence smluv a objednávek: 3 000 Kč
Upozorňujeme, že uvedené jednorázové poplatky jsou účtovány společností YAMACO Software. Informujte se u Vašeho obchodního zástupce pro používaný systém na licenční podmínky provozu propojení.
Propojení na UIR-ADR
Vzhledem ke skutečnosti, že MPSV ukončilo k 31.12.2016 provoz registru UIR-ADR, propojení není v našich aplikací od 1.1.2017 k dispozici. Doporučujeme využít komplexnější a moderní propojení s IS Základních registrů.
Propojení na ARES
K dispozici je propojení produktů Evidence dopravních agend a Výherní hrací přístroje na celostátní registr ekonomických subjektů (ARES), provozovaný Ministerstvem financí ČR.
Propojení pracuje s on-line databází ARES a proto obsahuje nejaktuálnější data. Systém umí na základě údaje IČ, převzatého z existujícího nebo nově zakládaného záznamu, poskytnout obecné informace o subjektu a jeho existenci v Rejstříku živnostenského podnikání, Obchodním rejstříku, registru plátců daně z přidané hodnoty a registru plátců spotřební daně. Na základě tohoto obecného přehledu lze následně jediným kliknutím zjistit podrobné informace, týkající se např. předmětu podnikání, základního jmění, provozoven a podobně. K dispozici jsou rovněž informace o existenci subjektu v seznamu úpadců.
Výhodou systému je možnost komfortního získání všech potřebných informací z jediného místa a bez složitého hledání. Získané informace se přehledně zobrazují v datové mřížce a lze s nimi dále pracovat.
Ceny propojení jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto:
- Evidence dopravních agend: krajské úřady - 3 000 Kč, úřady obcí III - 1 500 Kč
- Výherní hrací přístroje: 800 Kč
Synchronizace databází
Jedná se o systém, který umožňuje komfortně synchronizovat ( aktualizovat) informace mezi Vaší hlavní "úřadovou" databází Evidence dopravních agend resp. Evidence sociálních agend a jejími kopiemi, např. na noteboocích kontrolních pracovníků a jiných. Je určen pro všechny úřady, u nichž dochází k pořizování dat mimo úřad (kontroly na silnici resp. návštěvy a úkony u dětí apod.) a je třeba tato data automaticky zohlednit v hlavní databázi.
Co systém umí:
- na základě jednou nastavených informací o hlavní a externí databázi automaticky "sehrát" veškeré změny, které byly od doby poslední synchronizace v jedné nebo druhé databázi provedeny. Aktualizace je obousměrná, tzn. všechny změny se projeví v obou databázích.
- odpadá nepohodlné kopírování hlavní databáze na notebook před prací v terénu a zpětné připojování dat po návratu - systém vše zajišťuje automaticky klepnutím na jedno tlačítko
- propracovaný manažer konfliktů - pro ty účely, kdy dochází k současné změně stejných záznamů jak v hlavní, tak v externí databázi
- synchronizace dat je 100% bezztrátová, rychlá a spolehlivá
Ceny synchronizace jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto:
Evidence dopravních agend:
krajské úřady: 9 000 Kč
úřady obcí s rozšířenou působností: 3 000 Kč
Evidence sociálních agend:
úřady obcí s rozšířenou působností: 1 300 Kč
Ke všem uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši.
Posílání SMS zpráv z aplikací
Všechny naše informační systémy bez výjimky jsou vybaveny rozhraním pro posílání SMS zpráv subjektům (dopravcům, přestupcům, držitelům průkazů apod.). SMS zprávy mohou být vhodnou a levnou alternativou pro sdělení méně zavážných sdělení, kdy není vyžadována písemná forma (např. doporučený dopis). Jejich výhodou je rychlost, jednoduchost, komfort využití a informační účinnost. Pro zasílání zprávy využíváme rozhraní společnosti Konzulta Brno, a.s.
Co systém umí:
- na základě existence čísla pro SMS (klasické číslo mobilního telefonu) zaslat libovolnému subjektu SMS
- zasílat zprávy libovolné velikosti. Délka zprávy není omezena na obvyklých 160 znaků - je-li zasílaná zpráva delší, systém ji automaticky rozdělí na příslušný počet dílčích zpráv a poté je doručí příjemci
- SMS zprávy vytvářet s použitím předdefinovaných znění - těchto "šablon" může být neomezený počet a jejich smyslem je usnadnit zadávání opakovaných textů
- automaticky ke každé SMS zprávě připojit kontaktní údaje z účtu přihlášeného uživatele (jméno, telefon, FAX, e-mailovou adresu)
- se zaslanou zprávou zacházet jako s dokumentem, tzn. uložit její znění a popisné údaje do archivu a dále tyto údaje využít v rámci sestav a přehledů
- kontrolovat stav doručení zprávy - kdy byla doručena, případně - pokud doručena nebyla - zjistit příčinu nedoručení
Funkce pro práci se SMS jsou standardní součástí našich aplikací a společnosti YAMACO Software se za jejich použití nehradí žádné poplatky. Rozhodnete-li se službu využívat, je nutno uzavřít smlouvu se společností Konzulta - v případě Vašeho zájmu o službu nás kontaktujte, rádi Vám poskytneme veškeré technické informace.
Kontaktujte nás
Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.