Propojení produktů

Spisové služby

 

SpS společnosti ICZ (bývalý EXPRIT) - propojení je dokončeno

SpS společnosti GORDIC GINIS- propojení je dokončeno

systém společnosti GORDIC WIN- propojení je dokončeno

SpS společnosti VERA - propojení je dokončeno

SpS společnosti SoftHouse EZOP - propojení je dokončeno

SpS společnosti Pilscom Athena - propojení je dokončeno

SpS společnosti T-Mapy - propojení je dokončeno

systém FENIX společnosti ASSECO- propojení je dokončeno


Všechna propojení obsahují základní funkce pro práci s písemnostmi (v závislosti na typu spisové služby nemusí být některé funkce k dispozici):

  • převzetí doručené písemnosti a její integrace
  • vrácení převzaté písemnosti zpět do spidové služby
  • založení nové písemnosti
  • založení spisu nad písemností, přidání písemnosti do spisu, uzavření spisu
  • vyřízení písemnosti
  • vypravení písemnosti
  • připojení dokumentu k písemnosti (PDF, PDF-A) s možností vytvořit PDF automaticky ze zpracovávaného dokumentu nebo připojit dokument již existující
  • digitální podepisování PDF elektronickým podpisem
  • práce s čárovým kódem
  • zobrazení obsahu spisu
  • odeslání písemnosti do datové schránky
  • ověření existence a stavu datové schránky pro libovolný subjekt
  • propojení se systémem VERA a GINIS navíc obsahuje vazby na registry (evidence obyvatel a organizací) a na příjmy (správní poplatky)

Propojení se systémem GORDIC WIN obsahuje pouze vazby na příjmy (správní poplatky). Propojení se systémem FENIX společnosti ASSECO je řešeno dvojím způsobem: buď pomocí databázových pohledů a obsahuje pouze vazby na registr obyvatel nebo pomocí webových služeb a obsahuje komplexní propojení na příjmy (poplatky, pohledávky).

Ceny propojení jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto (ceny bez DPH v zákonné výši), platnost od 1.10.2012:

krajské úřady:

  • Dopravní agendy: 38 000 Kč
  • Myslivecké a rybářské průkazy: 9 000 Kč
  • Evidence myslivosti: 5 000 Kč
  • Evidence přestupků samostatná: 9 000 Kč
  • Evidence smluv a objednávek: 9 000 Kč

obce s rozšířenou působností:

  • Dopravní agendy: 14 000 Kč
  • Myslivecké a rybářské průkazy: 12 000 Kč
  • Evidence myslivosti: 8 000 Kč
  • Evidence přestupků samostatná: 12 000 Kč
  • Evidence sociálních agend (Sociálněprávní ochrana dětí): 12 000 Kč
  • Výherní hrací přístroje: 12 000 Kč
  • Evidence smluv a objednávek: 5 000 Kč

obce s pověřeným obecním úřadem

  • Myslivecké a rybářské průkazy: 2 500 Kč
  • Evidence přestupků samostatná: 3 000 Kč
  • Evidence smluv a objednávek: 3 000 Kč


Upozorňujeme, že uvedené jednorázové poplatky jsou účtovány společností YAMACO Software. Informujte se u Vašeho obchodního zástupce pro používaný systém (ICZ, Gordic, Vera, Softhouse) na licenční podmínky provozu propojení.

 

Propojení na UIR-ADR

Vzhledem ke skutečnosti, že MPSV ukončilo k 31.12.2016 provoz registru UIR-ADR, propojení není v našich aplikací od 1.1.2017 k dispozici. Doporučujeme využít komplexnější a moderní propojení s IS Základních registrů

Propojení na ARES

K dispozici je propojení produktů Evidence dopravních agend a Výherní hrací přístroje na celostátní registr ekonomických subjektů (ARES), provozovaný Ministerstvem financí ČR.

Propojení pracuje s on-line databází ARES a proto obsahuje nejaktuálnější data. Systém umí na základě údaje IČ, převzatého z existujícího nebo nově zakládaného záznamu, poskytnout obecné informace o subjektu a jeho existenci v Rejstříku živnostenského podnikání, Obchodním rejstříku, registru plátců daně z přidané hodnoty a registru plátců spotřební daně. Na základě tohoto obecného přehledu lze následně jediným kliknutím zjistit podrobné informace, týkající se např. předmětu podnikání, základního jmění, provozoven a podobně. K dispozici jsou rovněž informace o existenci subjektu v seznamu úpadců.

Výhodou systému je možnost komfortního získání všech potřebných informací z jediného místa a bez složitého hledání. Získané informace se přehledně zobrazují v datové mřížce a lze s nimi dále pracovat.

Ceny propojení jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto:

  • Evidence dopravních agend: krajské úřady - 3 000 Kč, úřady obcí III - 1 500 Kč
  • Výherní hrací přístroje: 800 Kč

 

Synchronizace databází

Jedná se o systém, který umožňuje komfortně synchronizovat ( aktualizovat) informace mezi Vaší hlavní "úřadovou" databází Evidence dopravních agend resp. Evidence sociálních agend a jejími kopiemi, např. na noteboocích kontrolních pracovníků a jiných. Je určen pro všechny úřady, u nichž dochází k pořizování dat mimo úřad (kontroly na silnici resp. návštěvy a úkony u dětí apod.) a je třeba tato data automaticky zohlednit v hlavní databázi.

Co systém umí:

  • na základě jednou nastavených informací o hlavní a externí databázi automaticky "sehrát" veškeré změny, které byly od doby poslední synchronizace v jedné nebo druhé databázi provedeny. Aktualizace je obousměrná, tzn. všechny změny se projeví v obou databázích.
  • odpadá nepohodlné kopírování hlavní databáze na notebook před prací v terénu a zpětné připojování dat po návratu - systém vše zajišťuje automaticky klepnutím na jedno tlačítko
  • propracovaný manažer konfliktů - pro ty účely, kdy dochází k současné změně stejných záznamů jak v hlavní, tak v externí databázi
  • synchronizace dat je 100% bezztrátová, rychlá a spolehlivá

Ceny synchronizace jsou stanoveny formou jednorázového poplatku takto:

Evidence dopravních agend:

krajské úřady: 9 000 Kč
úřady obcí s rozšířenou působností: 3 000 Kč

Evidence sociálních agend:

úřady obcí s rozšířenou působností: 1 300 Kč


Ke všem uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši.

 

Posílání SMS zpráv z aplikací

Všechny naše informační systémy bez výjimky jsou vybaveny rozhraním pro posílání SMS zpráv subjektům (dopravcům, přestupcům, držitelům průkazů apod.). SMS zprávy mohou být vhodnou a levnou alternativou pro sdělení méně zavážných sdělení, kdy není vyžadována písemná forma (např. doporučený dopis). Jejich výhodou je rychlost, jednoduchost, komfort využití a informační účinnost. Pro zasílání zprávy využíváme rozhraní společnosti Konzulta Brno, a.s.

Co systém umí:

  • na základě existence čísla pro SMS (klasické číslo mobilního telefonu) zaslat libovolnému subjektu SMS
  • zasílat zprávy libovolné velikosti. Délka zprávy není omezena na obvyklých 160 znaků - je-li zasílaná zpráva delší, systém ji automaticky rozdělí na příslušný počet dílčích zpráv a poté je doručí příjemci
  • SMS zprávy vytvářet s použitím předdefinovaných znění - těchto "šablon" může být neomezený počet a jejich smyslem je usnadnit zadávání opakovaných textů
  • automaticky ke každé SMS zprávě připojit kontaktní údaje z účtu přihlášeného uživatele (jméno, telefon, FAX, e-mailovou adresu)
  • se zaslanou zprávou zacházet jako s dokumentem, tzn. uložit její znění a popisné údaje do archivu a dále tyto údaje využít v rámci sestav a přehledů
  • kontrolovat stav doručení zprávy - kdy byla doručena, případně - pokud doručena nebyla - zjistit příčinu nedoručení

Funkce pro práci se SMS jsou standardní součástí našich aplikací a společnosti YAMACO Software se za jejich použití nehradí žádné poplatky. Rozhodnete-li se službu využívat, je nutno uzavřít smlouvu se společností Konzulta - v případě Vašeho zájmu o službu nás kontaktujte, rádi Vám poskytneme veškeré technické informace.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

 Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015.

 

Všem myslivcům, lovcům a přátelům přírody nabízíme sadu mobilních aplikací, propojenou s mezinárodním portálem Trofeje - Vaši trofej můžete operativně ohodnotit a okamžitě se  pochlubit jejími výsledky a fotografiemi!

 

Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

 

 Všichni registrovaní uživatelé mohou zadat technický nebo obchodní dotaz, námět na rozšíření produktu či jakýkoliv jiný vzkaz pomocí systému HelpDesk.

Kalendář akcí

Všechny vzdělávací akce pro rok 2018 již byly realizovány. Termíny kurzů pro 1. pololetí roku 2019 budou vypsány v polovině ledna.

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu k GDPR jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Evidence myslivosti
10.12. - vydána verze 7.11.0.7

Update - Elektronické testy OZ dopravců
5.12. - vydána veze 11.3.0.4

Update - Evidence sociálních agend
18.11. - vydána veze 4.1.0.8

Update - Evidence smluv a objednávek
15.11. - vydána veze 3.5.0.7

Update - Evidence dopravních agend
15.11. - vydána verze 11.3.0.6

Update - PDFToolBox a PrintServer
7.11. - vydána veze 3.0.0.4

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
1.11. - vydána veze 9.1.0.3

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
1.11. - vydána veze 9.1.0.4

Update - Evidence přestupků samostatná
29.10. - vydána verze 11.2.0.6

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
26.10. - vydána veze 011

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
26.10. - vydána veze 116

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče TAXI
26.10. - vydána veze 113

Update - Parkovací karty a automaty
24.5. - vydána veze 1.5.0.2

Update - Výherní hrací přístroje
24.5. - vydána veze 2.2.0.2

Nová verze - Parkovací karty a automaty
7.5. - vydána veze 1.5.0.0

Nová verze - Evidence přestupků samostatná
2.5. - vydána veze 11.2.0.0

Nová verze - Výherní hrací přístroje
1.5. - vydána veze 2.2.0.0

Nová verze - Evidence sociálních agend
1.5. - vydána veze 4.1.0.0

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
28.4. - vydána verze 11.3.0.0 

Nová verze - Evidence dopravních agend
28.4. - vydána verze 11.3.0.0

Nová verze - Myslivecké a rybářské průkazy
23.4. - vydána veze 9.1.0.0

Nová verze - Elektronické testy pro myslivecké stráže
23.4. - vydána veze 9.1.0.0

Update - Evidence smluv a objednávek
21.4.  - vydána veze 3.5.0.1

Nová verze - Evidence smluv a objednávek
18.4.  - vydána veze 3.5.0.0

Nová verze - Evidence myslivosti
8.3. - vydána verze 7.11.0.0

Nová verze - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
29.12. - vydána veze 2018.0.0.1

Nová verze - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
29.12. - vydána veze 2018.0.0.1

Update - Plán dovolených
29.12. - vydána veze 1.3.0.2

Nová verze - Plán dovolených
14.4. - vydána veze 1.3.0.0

Update - Plánování pracovních cest
26.1. - vydána veze 2.3.0.5 

Update - Evidence kancelářských potřeb
26.1. - vydána veze 1.6.0.5

Aktuality, technické informace

Miniaplikace na plochu

Pro uživatele Windows Vista a 7 nabízíme bezplatnou miniaplikaci na plochu, která zobrazuje nejčerstvější aktuality, týkající se našich produktů a služeb - zejména informace o nových verzích a updatech či pozvánky na školení, online kurzy nebo prezentace.

Miniaplikaci si můžete stáhnout zde, nainstalujete ji dvojklikem na stažený soubor.

 

Propojení našich aplikací se spisovými službami

Všechny naše klíčové produkty jsou nyní efektivně propojeny s nejčastěji používanými úřadovými informačními systémy, a to zejména ve vztahu k evidenci písemností, registrům a účetnictví. Podrobnosti o propojení včetně cen najdete v sekci Služby-propojení.

 

Rozšíření možností tematických školení

Náš propracovaný systém tematických školení rozšiřujeme o další novinku - videoukázky probíraných postupů, tzv. QuickExperience. Každý účastník školení tedy získá i USB náramek s ukázkami toho nejpodstatnějšího, co bylo na školení probíráno. Videoukázky lze spouštět zcela samostatně, jelikož jsou vybaveny vestavěným přehrávačem.

Malý příklad videoukázky