Služba "Správa dat"

Společnost YAMACO Software poskytuje v rámci rozšiřování péče o klienty službu, nazvanou příznačně "Správa dat". Protože se velmi často setkáváme s dílčími požadavky na opravu nebo kontrolu databází, převody dat v souvislosti s vynechanými verzemi, importem dat ze systémů třetích společností a podobně, přičemž tyto služby jsou zpoplatňovány pro Vás nepříliš výhodným standardním hodinovým tarifem, nabízíme Vám v rámci balíčku "Správa dat" veškeré uvedené činnosti v neomezeném rozsahu za výhodnou cenu.

Pro koho je služba Správa dat určena ?

Pro držitele variant systémové podpory Standard a Silver. Varianta Gold služby, obsažené v balíčku "Správa dat", již zahrnuje.

Co služba Správa dat obsahuje ?

Všechny datové služby, související s našimi produkty - opravu případně poškozených databází, kontrolu databází a odstranění chyb, konverze databází mezi jednotlivými verzemi ( zejména v případě, že "přeskočíte" jednu nebo více celých verzí), import dat do našich produktů z podobných systémů třetích společností, zjištění závad v případě, "že něco nefunguje, jak má" a další podobné služby. Správa dat zahrnuje rovněž využití interaktivní technické pomoci.

Jak je to s časovým hlediskem poskytování služby, a existuje nějaká zaručená odezva na požadavek ?

Služba je poskytována nonstop 24 hodin denně, 362 dní v roce, včetně sobot, neděl a svátků. Garantovaná odezva na Váš požadavek ( e-mail, telefon) je 6 hodin.

Na které produkty YAMACO Software se služba "Správa dat" vztahuje ?

Na všechny produkty, které v daném okamžiku používáte.

Kolik služba "Správa dat" stojí ?

Cena služby "Správa dat" pro neomezený počet instalací veškerých našich produktů a v obsahu a rozsahu, definovaném výše, je uvedena v tabulce:

Správa dat na 12 měsíců, neomezený počet produktů - krajské úřady, VLS, LČR 5800
Správa dat na 12 měsíců, neomezený počet produktů - obce s pověřeným OÚ 1200
Správa dat na 12 měsíců, neomezený počet produktů - ostatní (obce III, úřady MČ aj.) 3800

Součástí služby je stálá 10%-ní sleva na všechna tématická školení a stále sleva ve výši 5% na online výukové kurzy.

Za tuto částku máte zajištěno, že v případě náhlé potřeby nebo problému Vám bude poskytnuto účinné a rychlé řešení Vaší situace.

Jak lze službu "Správa dat" objednat ?

Velmi jednoduše - stačí objednávka e-mailem, z našeho webu, faxem či klasickou poštou. Služba Vám bude aktivována ihned po obdržení objednávky.

K ceně se připočítává DPH v zákonné výši.

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android, BlackBerry a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.

Navštivte náš nový účet na síti Instagram, zaměřený zejména na mobilní aplikace, a staňte se našimi fanoušky.

Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

 Všichni registrovaní uživatelé mohou zadat technický nebo obchodní dotaz, námět na rozšíření produktu či jakýkoliv jiný vzkaz pomocí systému HelpDesk.

Kalendář akcí

19.9.2019 Firebird 3.0 a 4.0 - Brno, 9.00-12.00

27.9.2019 Firebird 3.0 a 4.0 - Praha, 9.00-12.00

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu k GDPR či na jakékoliv jiné téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Evidence sociálních agend
2.9. - vydána verze 4.1.0.13

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
29.7. - vydána verze 9.1.0.7

Update - Evidence smluv a objednávek
29.7. - vydána verze 3.5.0.13

Update - Evidence myslivosti
29.7. - vydána verze 7.12.0.2

Update - Evidence přestupků samostatná
29.7. - vydána verze 11.2.0.11

Update - Evidence dopravních agend
29.7. - vydána verze 11.5.0.1

Update - Evidence kancelářských potřeb
24.7. - vydána verze 1.6.0.8

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců a řidičů
22.7. - vydána verze 11.5.0.0 

Nová verze - Evidence dopravních agend
22.7. - vydána verze 11.5.0.0

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
16.7. - vydána verze 9.1.0.6

Update - Plán dovolených
12.7. - vydána verze 1.4.0.1

Update - Parkovací karty a automaty
12.7. - vydána verze 1.5.0.5

Update - Správa klíčového hospodářství
12.7. - vydána verze 1.4.0.9

Update - Plánování pracovních cest
11.7. - vydána verze 2.3.0.7

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
11.5. - vydána verze 117

Nová verze - Plán dovolených
23.4. - vydána verze 1.4.0.0

Nová verze - Evidence myslivosti
9.3. - vydána verze 7.12.0.0