ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Evidence kancelářských potřeb

Charakteristika

Jedná se o komplexní produkt pro počítače PC a kompatibilní, určený pro 32- a 64-bitové operační systémy Windows Vista, 7, 8, 10 a 11. Dodává se výhradně na CD-ROM a je uzpůsoben pro síťový provoz (Linux, Windows). Je koncipován jako Klient-Server aplikace s využitím databázového serveru FireBird.

 

Základní vlastnosti

Systém pro komplexní řešení speciálního skladového hospodářství, určený zejména pro problematiku kancelářských potřeb ve státní správě. Obsahuje část, týkající se stavových karet, s možností vedení historických informací o pohybech na kartách, a část, týkající se pohybových dokladů, která řeší systém příjmu a výdeje materiálu. Samozřejmostí jsou datová propojení, vedení více skladů, sledování spotřeby materiálu, vedení informací o dodavatelích materiálu, možnost zadávání žádanek o materiál s funkcí sledování stavu vyřízení a další.

Data lze zhodnotit širokou škálou standardních sestav - od přehledů na všech úrovních přes inventurní soupisy a sledování minimálního množství až po velmi sofistikované grafické výstupy. Pro pokročilé jsou k dispozici sestavy a přehledy na zakázku, umožňující získat libovolná data v požadovaném formátu. Pro usnadnění práce s uživatelskými sestavami jsou k dispozici i tzv. průvodce výpočtem - jedná se o sady připravených předloh sestav a souvisejících výběrových dotazů. Produkt je vhodně doplněn možností exportu všech dat do řady formátů, zejména pak do MS Excelu, Wordu a dalších.

Produkt dále disponuje všemi obvyklými doplňkovými funkcemi - umí se subjekty komunikovat formou SMS, obsahuje vlastní archív písemností ( vydaných dokumentů a zaslaných SMS) a kalendář termínovaných úkolů.

Cenové informace

Evidence kancelářských potřeb médium cena termín dodávky
Neomezená síťová multilicence CD ZDARMA ihned
Roční systémová podpora   VARIANTY  

Ke všem zde uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši. Cena obsahuje i poštovné dle tarifů a médium CD. Zboží zasíláme na fakturu.

Použitý databázový server

Pro provoz tohoto systému je použit databázový server FireBird společnosti IBPhoenix. Software FireBird je neomezeně zdarma pro platformy Windows, Linux a Solaris. Je šířena v rámci tzv. GPL Licence. Databázový server si můžete stáhnout přímo z našich stránek, sekce Download.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015. Další vlna zásadních technologických úprav byla provedena v průběhu roku 2020 a zkraje roku 2021.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.


Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

V polovině srpna 2021 proběhlo hodnocení trofejí na následnou výstavu Natura Viva 2021 v Lysé nad Labem. Podívejte se na činnosti, které vlastní výstavě předcházely, a nahlédněte do jejího zákulisí.

Kalendář akcí

Evidence sociálních agend - ISZR, spisové služby, GDPR úterý 31.5.2022, 9.00-10.00

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android.

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte.

Vydali jsme sadu nových mobilních aplikací pro Android a iOS.

Byl spuštěn nový vzdělávací program ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

 - prezentace

 - časově omezená nabídka

 - provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Evidence sociálních agend
10.5. - vydána verze 5.3.0.12

Update - Evidence myslivosti
5.5. - vydána verze 7.15.0.1

Update - Evidence dopravních agend
19.4. - vydána verze 11.8.0.4

Update - Elektronické testy OZ dopravců
21.3. - vydána verze 11.8.0.3

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
21.3. - vydána verze 021

Nová verze - Evidence myslivosti
11.3. - vydána verze 7.15.0.0

Update - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
2.3. - vydána verze 4.1.0.7

Update - Evidence přestupků samostatná
23.2. - vydána verze 11.4.0.1

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
21.2. - vydána verze 9.2.0.2

Nová verze - Evidence přestupků samostatná
14.2. - vydána verze 11.4.0.0

Nová verze - Elektronické testy OZ dopravců
11.2. - vydána verze 11.8.0.0

Nová verze - Evidence dopravních agend
11.2. - vydána verze 11.8.0.0

Update - Automatické zálohování databází
4.2. - vydána verze 1.3.0.7

Update - Plán dovolených
3.2. - vydána verze 1.9.0.2

Nová verze - Plánování pracovních cest
2.2. - vydána verze 2.7.0.0

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
28.1. - vydána verze 027

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
28.1. - vydána verze 9.2.0.3

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
29.12. - vydána verze 2021.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
29.12. - vydána verze 2021.0.0.1

Nová verze - Plán dovolených
15.12. - vydána verze 1.9.0.0

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
10.12. - vydána verze 123

Update - Správa klíčového hospodářství
4.11. - vydána verze 1.4.0.13

Update - Parkovací karty a automaty
4.11. - vydána verze 1.5.0.10

Update - Evidence kancelářských potřeb
4.11. - vydána verze 1.7.0.1

Update - Aktualizace testových otázek pro řidiče taxislužby
2.11. - vydána verze 119