Free cookie consent management tool by TermsFeed

Evidence sociálních agend

Charakteristika

Jedná se o evidenční, dokumentové a přehledové řešení jednotlivých agend odboru sociálních věcí a zdravotnictví. Je určen pro 32- a 64-bitové operační systémy Windows 7, 8, 10 a 11.

 

Základní vlastnosti

Datová část tvoří jádro celého systému a  je dále rozdělena takto:

  • Sociálněprávní ochrana dětí - plně vyhovuje směrnici MPSV o sociálněprávní ochraně dětí č. 2013/26780-21 o obsahu a způsobu vedení spisové dokumentace. Kromě rejstříku OM obsahuje registr NOM a cca 18 dalších pomocných rejstříků.

  • Agenda osob, navracejících se z výkonu trestu – komplexní evidence včetně komfortních prostředků pro vedení spisové dokumentace

  • Klienti sociální práce – úplná evidence včetně vazby na poskytovatele sociální péče, zdravotnická zařízení a práci s dokumenty
  • Systém pro evidenci a tisk karet pro zdravotně postižené osoby – evidence, vedení korespondence a spisové dokumentace, potisk karet přímo z aplikace
  • Agenda opatrovnictví – profesionální evidence včetně tvorby dokumentů a managementu finančních dávek
  • Povinná školní docházka - evidenční a manažerský modul pro sledování povinné předškolní a školníchd ocházky, včetně obousměrného propojení na agendu OSPOD

 

K dispozici jsou kromě evidenčních údajů i kontaktní a rozšiřující informace.

Údaje jsou sdíleny všude, kde je to možné, aby bylo zamezeno nežádoucím duplicitám. Produkt umí načíst informace o osobách z velkých úřadových systémů (VERA, GORDIC) a rovněž je propojen s registrem UIR-ADR pro možnost vyhledání a doplnění adresních údajů. Samozřejmostí je i volitelné propojení s Informačním systémem základních registrů (ISZR).

Zásadní výhodou je možnost vytváření všech potřebných dokumentů pohodlně z produktu směrem do Wordu nebo jiného textového editoru, přičemž lze využít již existující dokumenty jako šablony. Systém disponuje vlastním archívem písemností a je-li třeba, umí pracovat se spisovými službami VERA, GORDIC, ICZ, SoftHouse, PilsCom a T-Mapy. Tvorba dokumentů je podporována i pro dílčí evidence. Aplikace obsahuje připravené šablony všech potřebných dokumentů apod. a umí tisknout tyto dokumenty přímo nebo na předtištěné formuláře. Lze vytvořit neomezený počet vlastních šablon dokumentů.

Část pro tvorbu sestav obsahuje jednak standardní sestavy včetně všech předepsaných výpisů (odpadá tak nutnost vedení zdlouhavé papírové agendy), jednak modul pro tvorbu sestav dle přání uživatele - lze tak vytvořit i velmi neobvyklé výpisy, sestavy a přehledy.

K dispozici je osvědčený analytický modul, který dovoluje zkoumat data libovolného registru v tabulkové nebo grafické podobě. Volitelně lze objednat i modul Statistické přehledy a hlášení pro SOD, který velmi jednoduše a komfortně vytvoří podklady pro požadované statistiky.

Systém disponuje dále funkcemi pro komunikaci se subjekty (rodiči, osobami) pomocí SMS, obsahuje pomocnou tabulku nejčastěji používaných adres úřadů a institucí a umí se automaticky aktualizovat - podobně jako třeba Váš antivirový program. 

Cenové informace

Evidence sociálních agend médium cena Kč termín dodávky
Neomezená síťová multilicence CD ZDARMA ihned
Roční systémová podpora   VARIANTY  

Ke všem zde uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši. Cena obsahuje i poštovné dle tarifů a médium CD. Zboží zasíláme na fakturu.

Použitý databázový server

Pro provoz tohoto systému je použit databázový server FireBird společnosti IBPhoenix. Software FireBird je neomezeně zdarma pro platformy Windows, Linux a Solaris. Je šířena v rámci tzv. GPL Licence. Databázový server si můžete stáhnout přímo z našich stránek, sekce Download.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.

Kontaktní formulář

Vyplnění emailu je povinné.

Novinky

Torry's Delphi Pages

Společnost YAMACO Software se v září 2015 stala vlastníkem a provozovatelem celosvětově uznávaného portálu Torry's Delphi Pages, který je zaměřen na vše, co se týká vývojového prostředí Delphi.

Nová verze portálu byla spuštěna 6. prosince 2015. Další vlna zásadních technologických úprav byla provedena v průběhu roku 2020 a zkraje roku 2021.

Všechny naše oblíbené testy pro přípravu ke zkouškám jsou nyní k dispozici i jako mobilní aplikace pro Android a iOS. Podívejte se, jak se můžete připravit na zkoušku efektivně a zábavnou formou.

Potřebujete-li provést rychlou, spolehlivou a cenově dostupnou korekturu Vaší seminární nebo třeba diplomové práce, určitě vyzkoušejte služby projektu mylujucestinu.cz.

Na základě vlastních zkušeností doporučujeme jedinečnou metodu výuky angličtiny, o níž lze směle říci, že funguje prokazatelně a efektivně. Je možné vyzkoušet ji zdarma.

V polovině srpna 2021 proběhlo hodnocení trofejí na následnou výstavu Natura Viva 2021 v Lysé nad Labem. Podívejte se na činnosti, které vlastní výstavě předcházely, a nahlédněte do jejího zákulisí.

Kalendář akcí

Provádíme tisk předmětů na 3D tiskárně včetně vytvoření modelu

Hodnocení loveckých trofejí jako mobilní aplikace pro Android.

Plán dovolených nyní včetně flexibilní mobilní aplikace pro Android

Pro uspořádání samostatného prezenčního školení nebo online kurzu na jakékoliv téma dle Vašeho požadavku jen pro Váš úřad/organizaci nás prosím kontaktujte. 

Vydali jsme aktualizovanou sadu mobilních aplikací pro Android a iOS.

I v roce 2024 můžete využít výhod vzdělávacího programu ZEUS - podrobnosti najdete zde.

_________________________

- tematické školení

- online kurz

- prezentace

- časově omezená nabídka

- provozní informace

Zprávy pro klienty

Update - Automatické zálohování databází Firebird
18.12. - vydána verze 1.3.0.10

Update - Správa klíčového hospodářství
20.11. - vydána verze 1.6.0.6

Update - Aktualizace otázek pro myslivecké stráže
20.11. - vydána verze 035

Update - Elektronické testy pro myslivecké stráže
20.11. - vydána verze 9.3.0.9

Update - Evidence sociálních agend
15.11. - vydána verze 6.1.0.1

Update - Aktualizace testových otázek pro dopravce
12.11. - vydána verze 128

Update - Elektronické testy OZ dopravců
12.11. - vydána verze 12.2.0.7

Update - Evidence dopravních agend
12.11. - vydána verze 12.2.0.9

Update - Plán dovolených
6.11. - vydána verze 2.7.0.2

Nová verze - Evidence sociálních agend
5.11. - vydána verze 6.1.0.0

Update - Evidence přestupků samostatná
18.10. - vydána verze 11.4.0.14

Update - Aktualizace interaktivních případových studií
18.10. - vydána verze 028

Update - Evidence myslivosti
24.9. - vydána verze 8.0.0.4

Update - Evidence smluv, objednávek a nemovitostí
30.8. - vydána verze 4.1.0.17

Update - Plánování pracovních cest
29.8. - vydána verze 2.8.0.3

Update - Evidence kancelářských potřeb
27.8. - vydána verze 1.7.0.7

Update - Parkovací karty a automaty
14.8. - vydána verze 1.5.0.14

Update - Myslivecké a rybářské průkazy
13.8. - vydána verze 9.3.0.5

Nová verze - Plán dovolených
30.7. - vydána verze 2.7.0.0

Update - PDF ToolBox a Print Server
30.5. - vydána verze 3.0.0.9

Nová verze - Evidence myslivosti
29.3. - vydána verze 8.0.0.0

Update - Statistické přehledy a hlášení pro ESA
28.12. - vydána verze 2024.0.0.1

Update - Statistické přehledy a hlášení pro EDA
28.12. - vydána verze 2024.0.0.1