Evidence sociálních agend
Charakteristika
Jedná se o evidenční, dokumentové a přehledové řešení jednotlivých agend odboru sociálních věcí a zdravotnictví. Je určen pro 32- a 64-bitové operační systémy Windows 7, 8, 10 a 11.
Základní vlastnosti
Datová část tvoří jádro celého systému a je dále rozdělena takto:
- Sociálněprávní ochrana dětí - plně vyhovuje směrnici MPSV o sociálněprávní ochraně dětí č. 2013/26780-21 o obsahu a způsobu vedení spisové dokumentace. Kromě rejstříku OM obsahuje registr NOM a cca 18 dalších pomocných rejstříků.
- Agenda osob, navracejících se z výkonu trestu – komplexní evidence včetně komfortních prostředků pro vedení spisové dokumentace
- Klienti sociální práce – úplná evidence včetně vazby na poskytovatele sociální péče, zdravotnická zařízení a práci s dokumenty
- Systém pro evidenci a tisk karet pro zdravotně postižené osoby – evidence, vedení korespondence a spisové dokumentace, potisk karet přímo z aplikace
- Agenda opatrovnictví – profesionální evidence včetně tvorby dokumentů a managementu finančních dávek
- Povinná školní docházka - evidenční a manažerský modul pro sledování povinné předškolní a školníchd ocházky, včetně obousměrného propojení na agendu OSPOD
K dispozici jsou kromě evidenčních údajů i kontaktní a rozšiřující informace.
Údaje jsou sdíleny všude, kde je to možné, aby bylo zamezeno nežádoucím duplicitám. Produkt umí načíst informace o osobách z velkých úřadových systémů (VERA, GORDIC) a rovněž je propojen s registrem UIR-ADR pro možnost vyhledání a doplnění adresních údajů. Samozřejmostí je i volitelné propojení s Informačním systémem základních registrů (ISZR).
Zásadní výhodou je možnost vytváření všech potřebných dokumentů pohodlně z produktu směrem do Wordu nebo jiného textového editoru, přičemž lze využít již existující dokumenty jako šablony. Systém disponuje vlastním archívem písemností a je-li třeba, umí pracovat se spisovými službami VERA, GORDIC, ICZ, SoftHouse, PilsCom a T-Mapy. Tvorba dokumentů je podporována i pro dílčí evidence. Aplikace obsahuje připravené šablony všech potřebných dokumentů apod. a umí tisknout tyto dokumenty přímo nebo na předtištěné formuláře. Lze vytvořit neomezený počet vlastních šablon dokumentů.
Část pro tvorbu sestav obsahuje jednak standardní sestavy včetně všech předepsaných výpisů (odpadá tak nutnost vedení zdlouhavé papírové agendy), jednak modul pro tvorbu sestav dle přání uživatele - lze tak vytvořit i velmi neobvyklé výpisy, sestavy a přehledy.
K dispozici je osvědčený analytický modul, který dovoluje zkoumat data libovolného registru v tabulkové nebo grafické podobě. Volitelně lze objednat i modul Statistické přehledy a hlášení pro SOD, který velmi jednoduše a komfortně vytvoří podklady pro požadované statistiky.
Systém disponuje dále funkcemi pro komunikaci se subjekty (rodiči, osobami) pomocí SMS, obsahuje pomocnou tabulku nejčastěji používaných adres úřadů a institucí a umí se automaticky aktualizovat - podobně jako třeba Váš antivirový program.
Cenové informace
Evidence sociálních agend | médium | cena Kč | termín dodávky |
---|---|---|---|
Neomezená síťová multilicence | CD | ZDARMA | ihned |
Roční systémová podpora | VARIANTY |
Ke všem zde uvedeným cenám se připočítává DPH v zákonné výši. Cena obsahuje i poštovné dle tarifů a médium CD. Zboží zasíláme na fakturu.
Použitý databázový server
Pro provoz tohoto systému je použit databázový server FireBird společnosti IBPhoenix. Software FireBird je neomezeně zdarma pro platformy Windows, Linux a Solaris. Je šířena v rámci tzv. GPL Licence. Databázový server si můžete stáhnout přímo z našich stránek, sekce Download.
Kontaktujte nás
Pokud máte zájem o naše služby či produkty, kontaktujte nás. Můžete k tomu použít následující formulář.